Skocz do zawartości


Zdjęcie

Przygotowanie do zawodów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

budo_green_lady
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Przygotowanie do zawodów
Zbliżają się zawody w których będę uczestniczyć, nie mam wielkiego doświadczenia, więc chciałabym zapytać Was o kilka rzeczy.
Są jakieś napoje energetyzujące mocniej żeby nie paść po 30 sekundach na macie? Da się wogóle myśleć na macie o rozłożeniu sił? I czy rzeczywiście pomagają te trunki, a jak tak to jakie? Druga sprawa to jak Wy się przygotowujecie do zawodów?
  • 0

budo_chemik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 863 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Przygotowanie do zawodów
Obawiam się, że braków kondycyjnych żaden napój nie zastąpi, chyba, że będą to środki uznawane powszechnie za niedozwolone, a i to na zasadzie, że oszukują organizm.
Napoje reklamowane jako dodające skrzydeł przynajmniej na mnie nie działają zupełnie, co innego bardzo mocna herbata, ale nie polecam tego trunku przed zawodami, bo będziesz za bardzo "rozlatana".

Kiedy startujesz w tych zawodach? Pytam bo z reguły instruktorzy kyoka, są dobrze przygotowani pod względem merytorycznym do pokierowania przygotowaniami zawodników.
  • 0

budo_green_lady
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 249 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Przygotowanie do zawodów
4-6 listopada.
  • 0

budo_chemik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 863 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Przygotowanie do zawodów
To nie ma sensu nic robić na siłę, wręcz przeciwnie dać sobie luz, po to by poczuć "głód" treningu i współzawodnictwa. A teraz nie myśleć o tym za wiele.