Skocz do zawartości


Zdjęcie

Moja historia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

-.-
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Moja historia
Witam wszystkich użytkowników forum!

Ćwiczę od 2 lat. Zaczynałem od wagi 72kg, niecałych, wyciskałem na płasko 70kg, biceps hantlami robiłem tyle ile mogłem powtórzeń 10kilowymi hantlami zawsze do załamania mięśni (pewnie z 14 kg bym podniósł 'na raz'), tricepsu wcale nie ćwiczyłem. Początkowo wyglądało to tak, że ćwiczyłem samą klatkę, biceps, w dodatku biceps przed klatką czasem. Pełna chaotyka, nie miałem określonego planu, po prostu przychodziłem i robiłem co chciałem. Liczba powtórzeń też zmienna, zwykle do załamania mięśni. Głupie to było ale wybaczam sobie, bo przecież to było pierwsze spotkanie z siłownią.

Potem zacząłem porządkować stopniowo treningi. Zaczynałem od klatki, potem dorzuciłem plecy, postępowałem wg zasady że małe partie pod dużych i średnich. Ale to, co zostało z dawnego treningu - ogromna ilość serii na treningu. Paradoskalnie siła szła ładnie (do 90kg w wyciskaniu) a masa nawet skoczyła do 77-78 kg. Byłem zadowolony.

Potem z bólem zrezygnowałem ze splitu i przensiołem się na push&pull. Było to jakiś rok temu, może ponad nawet. Początkowo mi się to nie podobało, ale potem nie mogłem ćwiczyć innym planem niż p&p właśnie. Były liczne modyfikacje treningu, przez co to wszystko nie miało ogólnego założenia. Podstawowym błędem było to, że najczęściej w serii było załamanie mięśni + (O la Boga! :mlot:) powtórzenia wymuszane, oszukiwane, nawet 3 czasem...

Siła skoczyła do poziomu 100. Ilość powtórzeń nadal stała chociaż kombinowałem z wplecnieniem do p&p 5x5 na wyciskaniu płasko (wtedy robiłem tak). Masa skoczyła do 84,5 kg nawet i byłem zadowolony z tego jak wyglądam. Na biceps robiłem spokojnie 45kg sztangą 12 razy...

Potem zaczął się upadek. W międzyczasie zmieniałem plany. Dam kilka dla przykładu, w kolejności: