Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pomoc w wyborze treningu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

sasquatch
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Pomoc w wyborze treningu
Witam.
Od października chciałbym zacząć ćwiczyć, jednak mam bardzo duży problem, bo nie wiem w jaki sposób ułożyć sobie trening. Bardzo byłym wdzięczny, jeżeli dostałbym przynajmniej parę wskazówek od bardziej doświadczonych ludzi.
Moja sytuacja wygląda tak: ważę 89kg przy 188cm wzrostu. Na siłowni szczerze to co chciałbym osiągnąć, to dobrze wyglądającą sylwetkę. Nie śpieszy mi się, jeżeli trening ma zając 2 lata, poświecę 2 lata. Na dzień dzisiejszy jestem bardzo mało umięśniony,. Ta masa to raczej tłuszcz.
Nie wiem za bardzo od czego zacząć. Znajomi mają sprzeczne opinie. Jedni mówią, że powinienem się rozejrzeć za programami na rzeźbę, inni, ze najpierw muszę nabrać masy mięśniowej. Osobiście jak mówiłem jestem laikiem, wiec liczę, że coś mi doradzicie.
Czasu mam 3 dni w tygodniu. Może 4. 2 dni poświęcę za basen, albo bieganie, a chciałbym mieć jeden, albo dwa dzionki w tygodniu wolne.
  • 0

firefly
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1838 postów
  • Pomógł: 0
169
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:od połowy 2007
  • Wzrost [cm]:172

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc w wyborze treningu
Moim zdaniem najpierw masa, bo jak sie wyrzeźbisz teraz, to bedziesz strasznie chudo wygladal. Najpierw trening ogolnorozwojowy (masz w podwieszonych), potem przez 3-4 miesiace polecam jakis fbw (znajdziesz na forum sporo takich), potem split zwykly, tez mozesz znalezc i sprobowac. Jak sie juz zmasujesz, to rzezba
  • 0
Pomogłem? Daj plusa:)

Kawałek na ten tydzień:

http://www.youtube.com/watch?v=Zq64GRGpLQc

sasquatch
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Pomoc w wyborze treningu