Skocz do zawartości


Zdjęcie

yiquan??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

budo_viroos
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Chyliczki

Napisano Ponad rok temu

yiquan??
Witam :)
Jako, że jest to mój pierwszy post chciałbym jeszcze raz przywitać i pozdrowić wszystkich forumowiczów, a także prosić o wyrozumiałość.

Długo się z tym nosiłem, ale w koncu ostatecznie postanowiłem, że już najwyższa pora zacząć coś trenować. Zwłaszcza, że są bardzo sprzyjające ku temu warunki (koniec L.O.->bardzo dłuuugie wakacjie :) ). Niestety nie mam żadnego doświadczenia ze sportami walki, a moja sprawność fizyczna pozostawia troszke do życzenia... Dlatego mam kilka obaw, wątpliwości:

1.Mam 1,83 wzrostu waże około 85kg i bardzo przeciętną kondycje i kordynacje ruchową (jestem kiepski w gry zespołowe :( ) . Zależy mi głównie na poprawieniu zdrowia, ale też poznaniu sztuki walki (jednak bardziej zależy mi na satysfakcji niż na możliwości wykorzystania moich umiejętności w prawdziwej walce) oczywiście przedewszystkim zależy mi na kształtowaniu osobowości (ale nie oczekuje tego bezpośrednio od sztuki walki). Czy wobec powyżej opisanych predyspozycji psycho-fizycznych kung fu jest dla mnie (jeśli nie to co proponujecie w zamian)??
2. jeśli tak to czy styl yiquan jest dla mnie? Nie ma to dla mnie narazie decydującego znaczenia, ale chciałbym poznać styl, w którym walczy się bardziej w dystanie i w którym stosuje się wysokie kopnięcia, czy yiquan takim jest?
3. jeśli tak to czy akademia yiquan ([link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]) jest dobrą szkoła? Jej stronka bardzo mnie zachęciła. Zachęciły mnie również ciekawe posty użytkownika o nicku dacheng (jak wnioskuje z jego postów, postów innych użytkowników i informacji w jego profilu Pan Andrzej, jest instruktorem w tej szkole). Jednak bardzo zależy mi też na wypowiedziach osób które w tej akademi trenowały.