Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowoczesny trening ramion !


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

EXPERTO
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 14273 postów
  • Pomógł: 4
523
Wyśmienita
  • Lokalizacja:P.O.T.C.O.A.W.M.B.W.
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:- Śliczne Panny.
    - Przyroda.
    - Kulturystyka.
    - Sztuki Walki.
    - Forum.
    - Samochody.
  • Staż [miesiące]:od 2003
  • Wzrost [cm]:188
  • Waga [kg]:100-102

Napisano Ponad rok temu

Nowoczesny trening ramion !
Wykonujcie ten program dwa razy w tygodniu. Tak jak widać powyżej przeplatajcie ćwiczenia na bicepsy z ćwiczeniami na tricepsy. Taki sposób treningu pozwoli Wam na stosowanie większych ciężarów w poszczególnych ćwiczeniach, ponieważ mięśnie nie będą się tak szybko męczyć. Odpoczywajcie 90-120 sekund pomiędzy seriami.

FAZA PIERWSZA (TRZY TYGODNIE)



Tricepsy - Francuskie wyciskanie leżąc 2 serie (+ 2 rozgrzewkowe) 20 powtórzeą

Bicepsy - Zginanie przedramion ze sztangą 1 seria (+ 1 rozgrzewkowa 12, 10, 8 powtórzeą

Tricepsy - Prostowanie przedramion do dołu na wyciągu - 3 serie 12, 10, 8 powtórzeą

Bicepsy - Zginanie przedramienia z łokciem opartym o udo - 3 serie 12, 8, 6 powtórzeą

Tricepsy - Francuskie wyciskanie stojąc 3 serie 12, 10, 8

M. ramienny - Młotkowe zginanie przedramienia 3 serie 12, 10, 8

Przedramiona - Zginanie nadgarstków ze sztangą w superserii z: Prostowanie nadgarstków 3 serie 12 powtórzeą


FAZA DRUGA (TRZY TYGODNIE)

Tricepsy - Wyciskanie leżąc w wąskim uchwycie 2 serie rozgrzewkowe + 3x 10, 8, 6 powtórzeą
Bicepsy - Przemienne zginanie przedramion na skośnej ławce 3 serie 8, 6, 6 powtórzeą

Tricepsy - Prostowanie przedramion na wyciągu 3 serie 10, 8, 6 powtórzeą

Bicepsy - Zginanie przedramion na modlitewniku 3 serie 8, 6, 6 powtórzeą

Tricepsy - Francuskie wyciskanie sztangielki oburącz 3 serie 10, 8, 6 powtórzeą

M. ramienny - Zginanie przedramion ze sztangą (nachwyt) 3 serie 8, 6, 6 powtórzeą

Przedramiona - Zginanie nadgarstków ze sztangą w superserii 3x 12 powtórzeą + prostowanie nadgarstków 3 serie 12 powtórzeą.
  • 0

Nie udzielam pomocy na PW / PM / Priv. Wszelkie pytania proszę pisać na forum, w temacie otrzymasz więcej opinii.




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017