Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co na spalenie i budowe tkanki mięśniowej


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

malin3537
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Brodnica

Napisano Ponad rok temu

Co na spalenie i budowe tkanki mięśniowej
Witam ćwiczę od ok 6 miesięcy ale z planem jakieś 4 przez ten czas schudłem ponad 10 kg. w pasie straciłem ok 9 cm. Początkowo ważyłem 105 kg. Chciał bym się dowiedzieć co mogę brać aby spalać jeszcze lepiej tkankę tłuszczową ale jeszcze podbudować tkankę mięśniową, słyszałem że dobre jest HMB. Może na początek jakaś jedna odżywka po jakimś czasie inna jestem laikiem więc proszę was o radę.
  • 0

wilk007
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • Pomógł: 0
9
Neutralna
  • Lokalizacja:dolnyśląsk
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co na spalenie i budowe tkanki mięśniowej

Witam ćwiczę od ok 6 miesięcy ale z planem jakieś 4 przez ten czas schudłem ponad 10 kg. w pasie straciłem ok 9 cm. Początkowo ważyłem 105 kg. Chciał bym się dowiedzieć co mogę brać aby spalać jeszcze lepiej tkankę tłuszczową ale jeszcze podbudować tkankę mięśniową, słyszałem że dobre jest HMB. Może na początek jakaś jedna odżywka po jakimś czasie inna jestem laikiem więc proszę was o radę.

dieta to po pierwsze ,po drugie dobry spalacz a nie {CENZURA - na forum jest zakaz używania wulgaryzmów!} HMB.a dobry spalacz to np schorch albo inne oparte głównie na guaranie,l-karnitynie i kofeinie ,j aproponuje animal cuts,koleś bral i fajnie działa,ja sam robie mase wiec olewam spalanie hehehehhehe,a do budowy ten spalacz starczy+wysokobiałkowa dieta
  • 0

Pain

Pain
  • Zabanowany(a)
  • Pip
  • 35 postów
  • Pomógł: 0
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co na spalenie i budowe tkanki mięśniowej
L-karnityna,Hmb to przereklamowane suplementy(przynajmniej dla mnie).Skup się na diecie a dopiero pod koniec redukcji wrzuć nie jakiś mocny spalacz aby dopalić resztki czyli wodę podskórna.