Skocz do zawartości


Zdjęcie

Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
Caly czas mi chodzi ten Spike Szabo po glowie. Wiem, ze nie jest wart tych pieniedzy i ze to urzadzenie tylko do jednego, no w ostatecznosci, ktos moze sprobowac - jak uprawia Zen i jest mocno wtym zaawansowany- buleczke sobie maslem posmarowac.

Ostatnio (chyba wiecej niz ostatnio pojawil sie mniejszy Spike Szabo).
Czy ktos z was mial ten sprzet lub ma? A jakby juz wybieral, to ktory z tej pary wybralby mniejszy (3 cale blade), czy wiekszy (4)...

Do rozwazan o Spike powrocilem po pewnym zdarzeniu w miniona sobote, kiedy okazalo sie, ze za cholere nie moga wyjac (za wolno, za gleboko schowany, a na dodatek folder) mojego podrecznego noza. A trzeba bylo. Na szczescie sprawa rozeszla sie po kosciach.

Ktos tam mowil, ze zwykly szewski szpilorek moze zastapic taki sprzet. Sprawdzalem nie moze - nie ta jakosc wykonania etc.
K_P
  • 0

budo_borsoock
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 563 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ze złości

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
K_P, tak nieśmiało się wtrącę: Może poproś któregoś z naszych kolegów nożorobów z żeby Ci odpowiedni szpilorek zrobili, będziesz miał "customa" :-) i to zapewnie taniej niż od Szabo.
  • 0

budo_jani
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 609 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom 7

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
Śrubokręt, kamienna ostrzałka i masz swój własny custom- tactical spike :wink:
  • 0

budo_bagnet
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 448 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Piaseczno k/Warszawy

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
MORDERCY :!: :!: :!: :twisted: :twisted: :twisted:
  • 0

budo_dark
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2517 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
w sumie borsoock podrzucil b. dobry pomysl. Po co przeplacac za jakies gowno.
  • 0

budo_rybak
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4174 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei

w sumie borsoock podrzucil b. dobry pomysl. Po co przeplacac za jakies gowno.

...byc moze (zreszta najprawdopodobniej) jednorazowego uzytku... ;)
  • 0

budo_vince
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4029 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
srubokret ? po co sobe utrudniac ? gwozdz, sprzedaja takie sporych gabarytow, dorabiasz rekojesc i masz konstrukcje full tang, do tego kydex i zaoszczedzony gruby szmalec.
  • 0

budo_lubomir
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 621 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:stolyca (zapraszamy uprzejmię)

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
chyba jednak śrubokręt, ale taki co się nazywa bodaj ślusarski - które mają "dupkę" do walenia młotkiem, porządna, ergonomiczna rękojeść którą do gwoździa będzie trudno dorobić.
  • 0

budo_rybak
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4174 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei

chyba jednak śrubokręt, ale taki co się nazywa bodaj ślusarski - które mają "dupkę" do walenia młotkiem, porządna, ergonomiczna rękojeść którą do gwoździa będzie trudno dorobić.

Otoz to.
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
W swoim czasie jednego zrobil mi Kooniu, ale wzial sobie do serca za bardzo i stworzyl sprzet godny wyrobow Stridera - bardzo masywny, mocny, ale dosyc ciezki, gruby i... rzucajacy sie w "oczy" i nie bardzo nadajacy sie do codziennego noszenia. Zas swoim umiejetnosciom rzemieslniczym, to ja nie ufam raczej. Pomysly mam raczej dobre tylko mi zawsze jakies g... wychodzi.
K_P
PS. Nie zamierzam nikogo zmordowac. Po prostu pare dni temu, ja i moj 13-kg piesek mielismy na lace bliskie spotkanie z mieszancem kaukaza (pies luzono puszczony, bez kaganca, a wlasciciel byl ze 150 m dalej i w ogole nie zauwazyl incydentu). Jesli ktos bedzie teraz jeszcze opowiadal jakie sa sposoby na wielkiego, bedacego w formie psa, to osobiscie go odwiedze i dam mu w glowe na opamietanie.

Przetrwalismy dzieki temu, ze mieszaniec nie mnie atakowal i... madrosci mojego psa, ktory po pierwszej probie starcia, poszedl po rozum do glowy (co mu sie rzadko zdarza, bo potrafi sie wdac w zupelnie nierowny i absurdalny pojedynek) i... zaczal zwiewac kluczac jak zajac, co ostatecznie po kilku probach zlapania mojego kundelka zniechecilo i zupelnie ostudzilo napastnika.
Pointa - moj pies ma kolejna szrame, ja drobne odrapania i naderwanego palca (probowalem zlapac mieszanca za obroze i utkwil mi serdeczny w ogniwach obrozy, zreszta polecialem jak szmacianka lalka).
Chyba znowu kupie jakis solidny gaz.
Czy zdecydowalbym sie pchnac jakims szpikulcem kaukaza? Bardzo bym nie chcial. Lubie psy, ale jednak najbardziej mojego.
  • 0

budo_jani
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 609 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Bytom 7

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
Wspomniany śrubokręt+ kamienna osełka+ odrobina czasu =

Dołączona grafika

Długość około 12cm
  • 0

budo_borsoock
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 563 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ze złości

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei

Czy zdecydowalbym sie pchnac jakims szpikulcem kaukaza? Bardzo bym nie chcial. Lubie psy, ale jednak najbardziej mojego.


Ja bym napewno go nie dziubnął takim maleństwem, nawet w opisanej przez Ciebie sytuacji. Zwyczjnie bałbym się zostać ciężko okaleczony. Miałem Berneńczyka i wiem co potrafi zrobić nawet badzo spokojny pies tej wielkości (50 kg) jak się wq.. . A mieszańce kaukazów miewają często skłonności do nieuzasadnionej agresji. Sorry za psie OT.
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
Borsoock oczywiscie wynik takiej konfrontacji jest wielka niewiadoma, ale mimo wszystko 10 cm szpikulca (blade) to grozna bron nawet dla duzego psa. Nawet drapiezniki znacznie wieksze od niego, maja kly i pazury znacznie krotsze.
K_P
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
jani, dzieki za zdjecie. Ale ten sprzet jest tak brzydki, ze az trudno na niego patrzec. Wiem, ze to nie mam zadnego zwiazku z funkcjonalnoscia, ale on ubliza moim oczekiwaniom estetycznym. Chyba, ze np. okladziny zamienie na jakies pozroze, albo moze... na G-10.
K_P
  • 0

budo_borsoock
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 563 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:ze złości

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
To może chociaż ProTech TiSpike? Tańszy i mniej paskudny niż ten Szabo :-) .

Dołączona grafika
  • 0

budo_-wój-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 788 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
Kup sobie porządne dłuto. Porządne dłuto goli w locie. Dłuto kup dla spokoju ducha. Na psa - kup dobry gaz w żelu, bo kaukaz (kaukazoid) - zanim go dźgniesz - odgryzie Ci dłoń razem z tym, czym go chciałeś dźgnąc. Poza tym - jeśli nie trafisz od razu w serce (przepraszam za obsceniczny i morderczy styl) - oprócz rączki - odgryzie Ci też główke. Psy są circa 10 razy mniej unerwione od nas (one po prostu prawie nie czują bólu - wychowując młodego psiaka - jak coś zrobi nie tak - ładujeszgo po dupie ...gazetą - bo to robi dużo huku i ciapciak głupieje - możesz go katować łańcuchem - uwierz - on NIE CZUJE BÓLU), dźgnięty czymkolwiek drapieżnik (a psy są drapieżnikami - nawet pudle...) po prostu bardziej się wkurwia (nakręca, wydziela dodatkową adrenalinę - nazwijmy to jak chcemy). Kiedyś topice o walce z psami już były - poczytaj. Szansę mamy wyłącznie w starciu z czymś, co można solidnym kopem wywalić "za ring" (ratler, pekińczyk etc... :) )- każdy pies jest 10 razy szybszy od człowieka... (jak nie wierzysz - pobaw się z jakimkolwiek obszczymurkiem w zabawę "ja ci zabiorę kiełbasę")
Zresztą - problemem zawsze jest właściciel - śmiem twierdzić, że solidny wpierdol beztroskiemu idiocie, który puszcza bez kagańca jakieś bydlę (kurna -ja NAPRAWDĘ lubię psy - ostatnio choduję szczury, ale - to jest okres przejściowy - słowo - :) ) nigdy nie zaszkodzi - prewencja kochanieńki - prewencja!!!!
  • 0

budo_bagnet
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 448 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Piaseczno k/Warszawy

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
No to ja jeszcze moge powiedzieć, że kiedyś w nocy jak wracałem od żony (choć jeszcze żoną nie była) to mnie zaatakował doberman.

Piękny był, rasowy. Dobieg, wyhamował, postawa w lekkim przysiadzie i z wyszczerzonymi kłami takiego bydlaka robi niezłe wrażenie na człowieku.

Nie odwracałem się, nie uciekałem, wystraszyłem się ale mocnym i zdecydowanym głosem kazałem mu leżeć, siedzieć, czy co tam jeszcze.

Nie miałem przy sobie nic do obrony, jedyne co mógłbym wtedy zrobić to nadstawić rękę do odgryzienia, przewrócić sie na psa i spróbować złamać mu kark.

Na szczęście pies musiał być choć trochę tresowany, bo jednak na komendy zareagował i nie skoczył mi do gardła. Ale jakby to było dziecko to by mogła by być tragedia/

łaściciel jak usłyszał co się dzieje to biegł tak z 200m zanim do mnie dobiegł. Starszy facet, przepraszał mnie a jak się zapytałem co by było gdyby pies zaatakował dziecko to zrobił głupią minę. Chciałem mu wtedy wlać, ale dłaem spokój. Ale słownie zjebałem go tak dokładnie...
  • 0

budo_blacha
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2143 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Puławy

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
przyznam racje wójowi - swojego czasu kumpel troche doszkalał swojego psa na mnie (oczywiście z zachowanie środków ostrożności itp) i po pierwsze jakbys już zdążył wyciągnąc szpile
jakbyś zdążył jej użyć
nic bys nie zrobił
ukłułbyś psa a ten wkurwił by sie już po maxie
chyba ze serce - inaczej nic byś mu nie zrobił.
moim zdaniem albo żel pieprzowy na psy
albo dobra kosa
jak chlasniesz to coś może da
łeb upierdolisz albo tętnice przetniesz, jak bedzie łapał zębami ręke ( a będzie) to masz szanse pysk po przeciąć
drastik p ocałości
a taka szpilka to tak jakby Ciebie atakującego ktoś zaczął dźgać igłą do zastrzyków.

takie moje subiektywne zdanie,
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
Dzieki za wyklad o psach, ale... mam juz doswiadczenia i dobermanem i bulterierem i kilkoma innymi.

Co do metod wychowawczych, absolutnie sie nie zgadzam, pochodza sorki -wój- (jestemy zdaje sie mnie wiecej z jednego pokolenia), z "naszych" czasow i sa glownie oparte na przemocy.

Kolo mnie nie raz rozni treserzy prowadza szkoly dla psow i jedno spojrzenie dowodzi, ze sie nie znaja na tym co robia - wiedza tylko co to kolczatka, knut, a czesto niestety - obroza indukcyjna.

Gaz sam polecalem innym nie raz. Sprawdzil sie w przeszlosci.

Nie jestem na tyle szalony zeby samemu atakowac kaukaza. Ja mialem mu zamiar - jak juz sobie tak szczerze rozmawiamy - wrabac ze trzy razy w szyje i dwa pod lopatke, jak byl zajety maltretowaniem mojego psa przy ziemi. (Czyli cel byl dosyc latwy, mna nie zajety i jakis czas bez ruchu). Na szczescie moj pies sie wymknal.
Oczywiscie mozna poniesc nawet smierc w takiej konfrontacji. Ja wiem... W wielu podrecznikach zalecaja w takich wypadkach, zwrot w tyl i poswiecenie pupila. Ale... chyba bym tak nie potrafil.

Kiedys na Discowery pokazywano starszego (ode mnie takze :wink: )faceta, ktory wbil w serce potezny noz lwicy, co go uchronilo przed smiercia niechybnie. Fakt - jak przyznal lwica byla juz stara i nie tak silna i sprawna jak za mlodu. (To bylo w Afryce, a lwica dziko zyjaca).
K_P
  • 0

budo_kubuś puchatek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4530 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Skadinad

Napisano Ponad rok temu

Re: Spike Szabo, ktrys tam raz z kolei
Blacha cale zycie mi sie wydawalo, ze pchniecie, bedzie grozniejsze od ciecia takze dla zwierzecia. Musze to rozwazyc w sobie jeszcze raz.
K_P
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019 : 2020