Skocz do zawartości


Zdjęcie

ESDS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
219 odpowiedzi w tym temacie

budo_esds
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szwecja

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Jestem nowy na forum i byc moze ta informacje jest na ktoryms miejscu.

Jestem zainteresowany jakie doswiadczenie maja osoby, ktore umieszcaja posty na forum. Chodzi mi o wiem, co i od ilu lat trenuja, ewentualne doswiadczenie zawodowe.

Dotyczy tu post ESDS i Point shooting.
  • 0

budo_esds
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szwecja

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Jestem nowy na forum i byc moze ta informacje jest na ktoryms miejscu.

Jestem zainteresowany jakie doswiadczenie maja osoby, ktore umieszcaja posty na forum. Chodzi mi o wiem, co i od ilu lat trenuja, ewentualne doswiadczenie zawodowe.

Dotyczy tu post ESDS i Point shooting.
  • 0

budo_adamd
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3411 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Nie ma takich informacji, mogę jednak sprzedać info które może okazać się interesujące ;)

Jest tutaj KUPA ludzi mających spore doświadczenie w przeróżnych MA, o stażu treningowym sięgającym kilkunastu lat. Jest też cała masa gości, którzy kilkanaście lat to ... w ogóle żyją ;) W każdym razie całkiem normalne jest, że po zetknięciu z czymś nowym forumowicze opowiadają innym o swoich wrażeniach. I - krótko mówiąc - gdybym trafił kiedyś na seminarium ESDS to naprawdę nie muszę być ekspertem od wspomnianego żeby podzielić się z innymi moimi spostrzeżeniami.

Pozdrawiam,
AdamD
  • 0

budo_jerz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Luta Livre

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Włąśnie. Swoją drogą bardzo chętnie wybrał bym się na takie szkolenie.
  • 0

budo_esds
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szwecja

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS

Nie ma takich informacji, mogę jednak sprzedać info które może okazać się interesujące ;)

Jest tutaj KUPA ludzi mających spore doświadczenie w przeróżnych MA, o stażu treningowym sięgającym kilkunastu lat. Jest też cała masa gości, którzy kilkanaście lat to ... w ogóle żyją ;) W każdym razie całkiem normalne jest, że po zetknięciu z czymś nowym forumowicze opowiadają innym o swoich wrażeniach. I - krótko mówiąc - gdybym trafił kiedyś na seminarium ESDS to naprawdę nie muszę być ekspertem od wspomnianego żeby podzielić się z innymi moimi spostrzeżeniami.

Pozdrawiam,
AdamD


Dzieki za odpowiedz.
Moje pytanie bylo postawione w celu zorientowania sie o gronie forumowiczow.
Chociaz musisz przyznac ze informacja " o przeroznych MA ... " nizbyt wiele tlumaczy.
:( Troche zawiedziony.
  • 0

budo_jerz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Luta Livre

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Ciężko jest odpowiedzieć mniej ogólnie, bo mamy prawie wszystkie style, szkoły, systemy, które są reprezentowane w Polsce i parę, których w Polsce nie ma a użytkownicy trenują je za granicą. Dość często coś można wywnioskować na podstawie profilu ewentualnie podpisu użytkownika a tak będziesz musiał się pytać poszczególnych ludzi. Może trochę ci pomoże ten temat.
  • 0

budo_adamd
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3411 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Hehe... idąc dalej można spokojnie powiedzieć, że nawet pojedyncze egzemplarze mają w swojej historii treningowej zestawy typu judo + karate kyokushin + thai box + bjj + walka nożem + krav maga, czy dowolne inne mieszanki. Znajdą się pewnie i aikidocy bokserzy, combatowcy ćwiczący do kompletu taiji, ludzie od MMA i ludzie tradycyjni, trenujący pod kątem ulicy - i trenujący do walki sportowej.

Najlepiej to po prostu pytać tych, co do których Cię to najbardziej interesuje (najlepiej - emailem, żeby nie wzbudzać niepotrzebnych emocji ;) ).

Pozdrawiam,
AdamD
  • 0

budo_esds
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szwecja

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Informacja o ESDS i Point Shooting prezentowana jest w jezyku angielskim na stronie [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Wchodzac na plik NEWS mozna znalezc kilka stron ktore maja troche informacji w jezyku polskim.

Na poczatku grudnia bedzie funkcjonowala strona w jezyku polskim ktora bedzie systematycznie odnawiana.

Pod koniec tygodnia bedzie funkcjonowala czesc strony dla zainteresowanych czlonkow forum. Prosze o kontakt w celu odebrania hasla. Kontakt mejlem. Bedzie duzo filmowanych momentow z roznych tematow.

Planowane szkolenia beda ktore bede prowadzil beda organizowane w Bialymstoku, Warszawie, Pucku, Katowicach.

Nie wiem czy dokladnie w takiej kolejnosci.
  • 0

budo_warhead
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4469 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
"instruktor Splashing hands Kung Fu "

hmmm ... daleko mi od komentowania czegos co nie widzialem ... ale moglby ktos mi opowiedziec cos wiecej o tym ? POnadto strasznie duzo danow ... u mnie np ilosc danow i powolywanie sie na nie nie wzbudza zaufania niz np 2 konkretne dany w jakims stylu.


aaaa ha zeby nie bylo
ja szermierka sportowa, troszke boksu dlugo kung fu i ostatnio poczatkujacy SAMBIsta i Bjj owiec na przerwie kontuzyjnej
  • 0

budo_esds
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szwecja

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS

"instruktor Splashing hands Kung Fu "

hmmm ... daleko mi od komentowania czegos co nie widzialem ... ale moglby ktos mi opowiedziec cos wiecej o tym ? POnadto strasznie duzo danow ... u mnie np ilosc danow i powolywanie sie na nie nie wzbudza zaufania niz np 2 konkretne dany w jakims stylu.


aaaa ha zeby nie bylo
ja szermierka sportowa, troszke boksu dlugo kung fu i ostatnio poczatkujacy SAMBIsta i Bjj owiec na przerwie kontuzyjnej


Co do nazwy to jest taka jaka jest. Nie moge nic ani dodac ani ujac. Jest napewno jakas chinska tez. Ale prosze zwrocic sie z ewentualna reklamacja do Mistrza stylu [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Jezeli chodzi o dany to nie wiem jak zadowolic ludzi. Jak si nie poda to ktos narzeka. Jak sie poda to tez niedobrze.

Tak samo jak ESDS kilka z podanych osob mialy okazje poprobowac.

Czy to dobre czy nie ? Niech kazdy uczestnik sam zadecyduje.
  • 0

budo_warhead
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4469 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Kiedys byly tutaj wyliczenia na temat tego ile czasu ludziom zajelo by zdobycie wszystkich danow jakie wypisuja a dostali je z "nadania". Dlatego mnie osobiscie bardziej przekonywalby staz treningowy w danym stylu danego instruktora :) . Liczba danow podawana jest w ramacha marketingu dla przecietnych zjadaczy chleba :) . Taka zmiana by uwiarygodnila system zamiast np. 6 dan karate jakiegos tam podac 15 lat nauki u mistrza takiego i takiego :) .
To takie nawiazywanie dyskusji nie traktuj tego jako atak bo jak juz powiedzialem nie uczestniczylem w zadnym seminarium .. ani nawet dluzej kombatu zadnego nie zaliczylem niz 3 - 4 treningi.
  • 0

budo_warhead
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4469 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
a i nie zauwazylem nigdzie Twojego stazu trenigowego :) Pochwal sie ... jezli juz to zrobiles to przepraszam za duzo pracy zle wplywa na logike czytania ze zrozumieniem ;)
  • 0

budo_esds
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szwecja

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS

a i nie zauwazylem nigdzie Twojego stazu trenigowego :) Pochwal sie ... jezli juz to zrobiles to przepraszam za duzo pracy zle wplywa na logike czytania ze zrozumieniem ;)


od 92 roku u Erla Montaigue od 96 u McNeila. To jest kilka lat. Co mi jednak dalo najwiecej doswiadczenia to praca na ochronie dyskotek, w domu poprawczym / 3 lata / a pozniej w policji.

Dla chetnych z forum udostepniam informacje ze strony IPDTA. Prosze jedynie o kontakt mejlem. Informacja w jezyku angielskim. Strona zostanie zmieniona za 2 dni. tak, ze chetni musza sie szybko odezwac.

:D
  • 0

budo_jerz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Luta Livre

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Chmm a podałeś swojego mejla bo nie moge go znaleźć.
  • 0

budo_shaft
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1759 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:chinatown

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Jerz a Ty znowu narzekasz noo:)

dobra gdzie ten mail?
  • 0

budo_adamd
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3411 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
właśnie ... bo ja się kwalifikuję do potencjalnie zainteresowanych też :-)
  • 0

budo_esds
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 62 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szwecja

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS

właśnie ... bo ja się kwalifikuję do potencjalnie zainteresowanych też :-)


Juz jest.
  • 0

budo_mesjasz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1074 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice
  • Zainteresowania:Ninjitsu

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
na tym forum jest 10 tysięcy ludzi.Każdy ma ci po koleji wypisywać co i ile ćwiczy? 8O
  • 0

budo_yeri
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 328 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice/Krosno

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
Do Canus-THX za odpowiedz,wzajemnie pozdrawiam. Do Esds-mam prosbe do Ciebie-jak juz bedziesz wiedzial kiedy bedzie to seminarium w Katowicach to daj znac tu na forum.
  • 0

budo_jerz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3372 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa
  • Zainteresowania:Luta Livre

Napisano Ponad rok temu

Re: ESDS
esds: dzięki za dostęp do strony

Całkiem ciekawe materiały z chęcią to poćwicze z znajomymi no i oczywiście chciałbym się pojawić na seminarium jeśli takowe w wawie by było.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017