Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wygląd człowieka a stosunek do niego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
107 odpowiedzi w tym temacie

budo_johnny_bit
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kielce

Napisano Ponad rok temu

Wygląd człowieka a stosunek do niego
Nie wiedziałem gdzie to wklepać, ale chyba ulica jest odpowiednim miejscem, bo temat odnosi się do ulicy. Pytanie jest proste: typy wygladu, a wasze reakcje na nie, tzn np. idzie sobie taki cienias w dresie, albo paker w garniturze (wymyslać typy...) i jaka jest wasza reakcja na nich, tzn chodzi o odczucia wewnetrzne, co mówią myści, czyli np. "Ale pacan" itp...
  • 0

budo_smoku
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 800 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z Mroków....

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
spotkałem niedawno kolesia, przyszedł jako nowy do klasy - z wyglądu skrajny dres, karku. A jak zaczął gadać to całkiem fajny, inteligentny typ. :) Więc niby nie powinno si,ę oceniać po wyglądzie, ale jak widzę albo byka, albo łysego,wysokiego gościa w ortalinonach "metody" to odruchowo łapię się za kieszeń z komórą :) :D .za to łatwo się pomylić co do kujonów :D .niby normalny koleś, a jak ci wyskoczy z textem o nauce,ściąganiu czy religii to porażka :? chociaż jak nosi sandały i skarpety, albo przychodzi na imprezę w koszuli i krawacie, to wiadomo kto zacz i czego się spodziewać...
  • 0

budo_punisher
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 760 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:SZN/BLN
  • Zainteresowania:Różne

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Mozna się nieźle pomylić oceniając ludzi po wyglądzie. Ja staram się uważać na każdego.
  • 0

budo_liczmistrz
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2877 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawka

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Nie oceniaj ksiazki po okladce.
Stad wynika tez zeby w razie starcia nie lekcewazyc przeciwnika, bo niespodzianka moze byc bardzo nieprzyjemna...
  • 0

budo_grayone
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 119 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Krk

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Zawsze oceniam ludzi po wyglądzie. Patrzę i widzę co to za człowiek , czy warto się z nim zadawać , czy lepiej trzymać się z daleka.
"Nie oceniaj kśiążki po okładce" - frazes. Ludzi nie oceniasz po tym jak się ubierają , tylko po tym jak im "z oczu patrzy".
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
"nie oceniac ludzi po wygladzie"
a kto ich ubiera, mamusia? to, ze ubrali sie tak a nie inaczej o czyms swiadczy.
  • 0

budo_brisban
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1132 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:I znow wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
A moze to swiadczy o tym, ze nie maja kasy albo maja jej za duzo.
  • 0

budo_jumbo
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2040 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Czyli z powyższych słów niektórych ludzi wynika:

Masz kasę na drogie ciuchy, musisz być w porządku człowiekiem.

Jesteś biedny, jesteś zerem....


A Wy już zarabiacie na swoje ciuszki, czy u Rodziców w kieszeni? :)
  • 0

budo_shiroi_kumo
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 159 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:dnim ym

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego

"nie oceniac ludzi po wygladzie"
a kto ich ubiera, mamusia? to, ze ubrali sie tak a nie inaczej o czyms swiadczy.

No tak o czyms swiadczy np o tym ze koles lubi luzne ubrania :roll:
Pozdro
  • 0

budo_romektm
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 262 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego

Zawsze oceniam ludzi po wyglądzie. Patrzę i widzę co to za człowiek , czy warto się z nim zadawać , czy lepiej trzymać się z daleka.
"Nie oceniaj kśiążki po okładce" - frazes. Ludzi nie oceniasz po tym jak się ubierają , tylko po tym jak im "z oczu patrzy".


Grayone: Ty tak moze oceniasz, ale na szczescie nie wszyscy.
  • 0

budo_gab3d
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1572 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Z lasu

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Jak macie czas to mozecie gadac ze wszystkimi ludzmi jakich widzicie.
Jakies 70% osob trzeba ocenic po wygladzie, chociazby po to zeby wiedziec z kim pogadac, kogo ominac, ktora panne podrywac, a z kim sie napic. Pozatym ocenianie ludzi po wygladzie jest jak najbardziej naturalne. Nie probujmy byc bardziej ludzcy niz jestesmy :P
  • 0

budo_brisban
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1132 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:I znow wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Gab3d czesciowo masz racje. Jednak taki sposob myslenia i postrzegania innych pozbawia nas okazji do poznania bardzo ciekawych i wartosciowych ludzi.
  • 0

budo_lordprzemo
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 308 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Browary Łódzkie

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego

Gab3d czesciowo masz racje. Jednak taki sposob myslenia i postrzegania innych pozbawia nas okazji do poznania bardzo ciekawych i wartosciowych ludzi.


albo rybka albo sledzik....
  • 0

budo_gab3d
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1572 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Z lasu

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego

Gab3d czesciowo masz racje. Jednak taki sposob myslenia i postrzegania innych pozbawia nas okazji do poznania bardzo ciekawych i wartosciowych ludzi.


Jestem 100% pewien prawdy zawartej w mojej wypowiedzi. Poznanie wszystkich ludzi nie jest mozliwe i koniec :P Nie ma o czym gadac :P
  • 0

budo_wos
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 362 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
"łysy? Po siłowni? Jakis bandzior, pewnie z wiezienia uciekł. Lepiej takiego obejsc. niech nasz córki nie zadaja sie z takimi ELEMENTAMI. Takiego trzeba odizolowac, on jest zagrozeniem, wali mnie to, ze on nic nie zrobił! WIDAC co mu w głowie siedzi..... skur...n!"

Wiem wszystko na temat uprzedzeń spowodowanych wyglądem, jak sie zapewne domyślacie, powyzszy tekst nie był owocem mojej twórczosci, bo niby jak, mojej, głupiego łysego bandyty?
  • 0

budo_johnny_bit
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Kielce

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Mogłem się spodziewać akich wypowiedzi.. o tym jak to ocenienie po wyglądzie to dyskryminowanie ludz... ale na rerio, kto z nas nie ocenai po wyglądzie? niektórzy mają dobrą celność oceniai, inni nie, a mi własnie chodził m.in. o to czy trafność oceny jest dobra czy zła. A i jeszcze jedno: punkt oceny, czyli co dokładnie oceniacie? jak mu się z oczu atrzy, jaką ma posture, ubranie, czy moze wszystko na raz
  • 0

budo_novocaine
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5882 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:uk
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego

A moze to swiadczy o tym, ze nie maja kasy albo maja jej za duzo.

dlatego nie nalezy patrzec TYLKO na ubranie.
ale kiedy widze "dziewczyne" w pontonach [buty na koturnie grubosci sciany nosnej bloku], obcislych dzinsach z pod ktorych wystaje polowa stringow, polowie koszulki rozowej i blond farbowanych wlosach.. no to sory, ale ja juz o niej mam opinie :/
a to, z enie maja kasy. nie majac kasy mozna ciagle byc ubranym schludnie, kolorystycznie itp.
czy nie jest tak, ze poprzez ubior czesc ludzi stara sie "pokazac siebie"?
co myslicie, jak zobaczycie chlopaka w dlugich wlosach, czarnym swetrze, czarnych dzinsach i glanach?
  • 0

budo_alamakota
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 68 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:okolice W-wy

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego

co myslicie, jak zobaczycie chlopaka w dlugich wlosach, czarnym swetrze, czarnych dzinsach i glanach?


ze nie ma kasy na pralke (i fryzjera) ?
wszak na czarnym 'nie widac brudu' ;-)
pozdrawiam
  • 0

budo_brisban
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1132 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:I znow wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
Alamakota cos ci cytowanie nie wyszlo bo to nie ja powiedzialem. A odnosnie ubranie wszystko prawda dlatego powstalo przyslowie zeby nie oceniac ksiazki po okladce.
  • 0

budo_kaligula
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 889 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Wygląd człowieka a stosunek do niego
to juz lepiej oceniac po wymianie 2 zdan na jakikolwiek temat. dobor slow, gramatyka, zachowanie - jak zareagowal na to ze zagaduje go nieznajomy :) , pewnosc siebie... to wszystko daje o wiele wiecej niz wyglad
pozdrawiam
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019