Skocz do zawartości


Zdjęcie

jak zostac trenerem muay-thai?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

jak zostac trenerem muay-thai?
1) Jakie sa egzaminy? Wymagania? Ile kosztuje kurs instruktorski?

2) Z tego co czytałem na jednej stronie nie potrzeba mieć kwalifikacji jeśli ktoś jest dobrym fighterem?!

Np. Piotr Ochniowski - Ukończył kursy instruktorskie World Muay Thai Council oraz International Federation of Muay Thai Amateur w Tajlandii.

Jak ktoś wie - proszę o info.
  • 0

budo_martius
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4483 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Piastów / Wa-wa - EUROPA od ZAWSZE
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
Ale ma rowniez uprawnienia panstwowe do nauczania - no chociaz innego stylu ale juz przynajmniej podstawa prawna jest ;)
  • 0

budo_tomi13
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 131 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:slaskie

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
Takie pytania mnie smiesza ( przykladowo jak moge zostac instruktorem pilki noznej grajac w nia kiedys tam nie majac o niej WIEKSZEGO pojecia) Co z tego ze MOZE ktos jest WIELKIM fighterem chce uczyc z wiedzy ksiazkowej albo na podstawie np katare czy taekwondo??? Taka propaganda mnie calkowicie smieszy i swiadczy tylko o niedojrzalosci. Moze niech zostanie instruktorem TAI CHI . Bez urazy nie wiem co cwiczysz ile itd nie interesuje mnie to ale drugie pytanie mnie rozbawilo a zarazem podburzylo ale wybacz mi trzeba miec kwalifikacje i pojecie w czyms co sie robi aby nie sobie ale i innym przez swoja nie wiedze nie robic krzywdy. Nie obraz sie ale takie jest moje zdanie. Egzamin egzaminem ale etyka i godnosc druga strona. Dla takich ludzi widze tylko kluby street fighter
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
A skad tomi13 wiesz do cholery, że pytam się w swoim kontekście - co?

Chcę wiedzieć - żeby zweryfikować np. jak ktoś prowadzi treningi! Skąd mam wiedzieć że WŁASNIE nie nastąpiło o czym mówisz?
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
Co do stopni dokopałem się ciekawostki:

Muay Thai's Grade Structure

Muay Thai has no forms like Karate or other arts so gradings are based around training techniques. Since a Thai boxer usually measures success by his or her fight record, the grade is relatively unimportant. Of course, to be an instructor you have to complete the course but it's not uncommon for top fighters to be completely ungraded.

Student Grades

1 White khan

2 Yellow

3 Yellow khan

4 Green

5 Green khan

6 Blue

7 Blue khan

8 Brown

9 Brown khan

10 Red

Instructor Grades

Kru (Instructor)

Arjarn (Senior Instructor)

Master

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
Osobiście trenowałem dość kompatybilne style/systemy - jednak aby prowadzić treningi - potrenowałbym ze 3-4 lata czystego thaia (np. dla porównania na wytrenowanie instruktora krav-maga od zera potrzeba 5 lat).

I właśnie w KM jest możliwość zrobienia kursu instruktorskiego jak ktoś miał kilka lat doświadczeń w SW.

To enter our instructors program:
Background - 4 years in other martial art, Boxing or Kick-boxing, with good punching and kicking abilities.
(In Europe, we have the average of participators - about 27 years old, with background of 8-10 years in
other systems, we had people over 50 years old with up to 7th degree black belt in other systems, but most
of people are younger :-) )
Age, over 20 ; Good physical condition / fitness ; Recommendation from one of the following people - a teacher / MA instructor / police officer ;
No Criminal record ; An interview ; The ability to pay the course ; Teaching background is an advantage ;

The courses we give are in Israel, Europe, Australia and any other country that we have enough candidates.

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0

budo_tomi13
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 131 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:slaskie

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
Combat nie wiem czy w twoim kontekscie czy innym ale odpowiedzialem na pytanie o co prosiles . Takie mam zdanie z wyksztalcenia jestem nauczycielem z WF i tak sie nie da.
  • 0

budo_sally
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4333 postów
  • Pomógł: 1
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Południe
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
nie litosci Combat, nie bierz sie za uczenie muaythai ;)
moim zdaniem zeby byc trenerem (oficjalnym oczywiscie) bo od kogos kto mnie uczy indywidualnie tego nie wymagam.trzeba my miec w danym stylu mistrzowski stopien, w przypadku muaythai, kicka, czy boksu sa to lata ringowej walki, ale to kwestia etyki i wlasnego sumienia, bo znakomita wiekszos trenerow warunku tego nie spelnia.
co do P.Ochniowskiego zastrzezen akurat nie mam, tzn moze niekoniecznie muaythai, ale jest dobrym trenerem, a ze mt w polsce dopiero sie zaczyna, trenerow zbyt wielu nie ma wiec nie ma co marudzic. co jak co ale Piotr ma troche doswiadczenia w walce, co prawda w innej dyscyplinie ale combat to nie jest. wiec nie przesadzaj Combat.
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Combat nie wiem czy w twoim kontekscie czy innym ale odpowiedzialem na pytanie o co prosiles . Takie mam zdanie z wyksztalcenia jestem nauczycielem z WF i tak sie nie da.


Chyba nie czytasz i nie rozumiesz co piszę?

Właśnie się pytam jakie konkretnie wymagania się stawia trenerowi MT?

Tak trudno odpowiedzieć? Jak nie wiesz - to po co się wypowiadasz?

Ten 2gi przykład podałem bo wydał mi się ABSURDALNY!!! Nie sądzę by to było realne i mądre.

Podałem dla przykładu wymagania dla KM (krav-maga) żeby uświadomić prosty fakt - idę na kurs instruktorski, 180 h, pozytywnie zdany egzamin - prowadzę sekcję (o ile zechcą zatrudnić)

Taekwon-do (studia AWF, IKF itp. ), I DAN i chyba tyle. Może ktoś uzupełni.

Np. We wrześniu tego roku ukończył część specjalistyczną kursu instruktorów w Lublinie, zaś w grudniu został absolwentem IKF US uzyskując tytuł magistra wych. Fizycznego.

No i właśnie chcę wiedzieć jak jest z muay-thai.

CHCE WIEDZIEC JAKIE MAJA CERTYFIKATY, JAK WERYFIKOWAC LUDZI PROWADZACYCH TRENINIGI, CZY KTOS SIE TYM W OGOLE ZAJMUJE ETC.
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

nie litosci Combat, nie bierz sie za uczenie muaythai ;)


A kto powiedział że się biorę? :wink: :lol:

moim zdaniem zeby byc trenerem (oficjalnym oczywiscie) bo od kogos kto mnie uczy indywidualnie tego nie wymagam.trzeba my miec w danym stylu mistrzowski stopien, w przypadku muaythai, kicka, czy boksu sa to lata ringowej walki, ale to kwestia etyki i wlasnego sumienia, bo znakomita wiekszos trenerow warunku tego nie spelnia..


A to ciekawie :) - a oficjalne są jakieś konkretne wymagania? Patrz post wyżej.

co do P.Ochniowskiego zastrzezen akurat nie mam.


EKHM - A TO?

Dołączona grafika


tzn moze niekoniecznie muaythai, ale jest dobrym trenerem, a ze mt w polsce dopiero sie zaczyna, trenerow zbyt wielu nie ma wiec nie ma co marudzic. co jak co ale Piotr ma troche doswiadczenia w walce


Czyli jednak jest trochę inaczej niż piszesz :wink: :X
  • 0

budo_tomi13
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 131 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:slaskie

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
Comat zrozumialem o co ci chodzi wydalo mi sie to smieszne dlatego sie wypowiedzialem, sam CHYBA podobnie myslisz???
Na twoje odpowiedzi znajdziesz material na stronie PZMT.
Nie chce mi sie juz poruszac tego tematu bo dla mnie to smieszne, swoje powiedzialem moze inni sie wypowiedza i przychyla do tego w koncu po to jest to forum. NARA
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Comat zrozumialem o co ci chodzi wydalo mi sie to smieszne dlatego sie wypowiedzialem, sam CHYBA podobnie myslisz???


Już odpowiedziałem ale to był TYLKO P2. P1 nie znalazłem odpowiedzi i Ty też nic nie wniosłeś - a to było najistotniejsze.

Na twoje odpowiedzi znajdziesz material na stronie PZMT.


[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

nie znalazłem odpowiedzi.
  • 0

budo_tae tad
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2258 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Szczecin
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?
Luuuudzie o czym wy wogóle gadacie??? No comment ...
  • 0

budo_martius
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4483 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Piastów / Wa-wa - EUROPA od ZAWSZE
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Podałem dla przykładu wymagania dla KM (krav-maga) żeby uświadomić prosty fakt - idę na kurs instruktorski, 180 h, pozytywnie zdany egzamin - prowadzę sekcję (o ile zechcą zatrudnić)


Combat jaki kurs ?
Wiekszosc ludzi akurat z tego systemu nie ma zadnych uprawnien do prowadzenia - oprocz blogoslawienstwa wodza ;) i byc moze papieru od niego ;)
No chyba ze cwiczyli cos wczesniej i w tym zrobili uprawnienia.
  • 0

budo_krvavy
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 625 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Wiekszosc ludzi akurat z tego systemu nie ma zadnych uprawnien do prowadzenia - oprocz blogoslawienstwa wodza ;) i byc moze papieru od niego ;)
No chyba ze cwiczyli cos wczesniej i w tym zrobili uprawnienia.


Martius, co rozumiesz przez "uprawnienia" w tym wypadku?
  • 0

budo_martius
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4483 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Piastów / Wa-wa - EUROPA od ZAWSZE
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Wiekszosc ludzi akurat z tego systemu nie ma zadnych uprawnien do prowadzenia - oprocz blogoslawienstwa wodza ;) i byc moze papieru od niego ;)
No chyba ze cwiczyli cos wczesniej i w tym zrobili uprawnienia.


Martius, co rozumiesz przez "uprawnienia" w tym wypadku?



Dla mnie uprawnienia do pracy z ludzmi to uprawnienia panstwowe:

np Instruktor rekreacji, instruktor sportu, trener sportu, czlowiek po AWF lub szkole pedagogicznej.

To ze ktos ma uprawnienia jakiejs organizacji o niczym nie swiadcza - takich uprawnien mozna na peczki zalatwic nawet po internecie i to od renomowanych organizacji ;)

Uprawnienia od organizacji to moze byc dodatek - ale podstawa jest wyksztalcenie sportowe lub pedagogiczne - przynajmniej kursy - inne osoby nie powinny nauczac bo moga doprowadzic do nieszczescia - chocby nie wiem jak dobrymi fighterami byly.
Dobry fighter jest w stanie zrobic uprawnienia instruktorskie jesli nie to jego mentalnosc zapewne nie dorosla do przekazywania wiedzy innym.
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Combat jaki kurs ?
Wiekszosc ludzi akurat z tego systemu nie ma zadnych uprawnien do prowadzenia - oprocz blogoslawienstwa wodza ;) i byc moze papieru od niego ;)
No chyba ze cwiczyli cos wczesniej i w tym zrobili uprawnienia.


O raaany - człowieku :)

CZYTASZ CO PISZE :wink: :?:

WARIANT #1 (KTORY OPISALEM)

To dla ludzi spoza systemu krav-maga. Czyli ktoś po kilku latach treningów (kicka, thaia, TKD, boksu) przychodzi, płaci, robi kurs 180 h - JEST INSTRUKTOREM KRAVKI.

WARIANT #2

Trenujesz, trenujesz - zdajesz egzaminy, zyskujesz wyzszy nieco stopnień - PROWADZISZ TRENINGI (mniej-więcej tak jak opisałeś)

I Ci ludzie nie mają może jakichś super-kwalifikacji - ale myślę, że nie kaszanią :wink: :) (to co obserwowałem było OK). Do tego przyjeżdza od czasu do czasu - supervisor (np. dla Szczecina Krzysztof Sawicki, stopień G5) i jakby coś było nie tak skoryguje etc.
  • 0

budo_sally
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4333 postów
  • Pomógł: 1
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Południe
  • Zainteresowania:Muay Thai

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Dla mnie uprawnienia do pracy z ludzmi to uprawnienia panstwowe:
np Instruktor rekreacji, instruktor sportu, trener sportu, czlowiek po AWF lub szkole pedagogicznej.


BUHAHAHA :lol:
fighter po AWF :) a moze fighter po akademii pedagogicznej ??

:roll:
  • 0

budo_combat
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3360 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?

Luuuudzie o czym wy wogóle gadacie??? No comment ...


No peeeeewnie nie ma sprawy....

I JAK DO CHOLERY ZWERYFIKOWAC PROWADZACEGO TRENING THAIA???????

Bo jak zweryfikowac gościa od TKD, KRAV-MAGA, BJJ - to wiem... A o thaia też zaczynam już się domyślać...

Nieco fasadowe organizacja i róbta co chceta :wink: :roll: NIEPRAWDA?

A chyba nie rozumiesz wagi problemu skoro wtrącasz takie bezsensowne uwagi...
  • 0

budo_moro
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4585 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Noresund/ Trójmiasto

Napisano Ponad rok temu

Re: jak zostac trenerem muay-thai?


Dla mnie uprawnienia do pracy z ludzmi to uprawnienia panstwowe:
np Instruktor rekreacji, instruktor sportu, trener sportu, czlowiek po AWF lub szkole pedagogicznej.


BUHAHAHA :lol:
fighter po AWF :) a moze fighter po akademii pedagogicznej ??

:roll:

co ci nie pasuje?
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019