Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zmiany w Shudokanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
85 odpowiedzi w tym temacie

budo_akira bayushi
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 250 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Toruń/ Hull Uk
  • Zainteresowania:Aikido

Napisano Ponad rok temu

Zmiany w Shudokanie
Ostatnio się dowiedziałem od kumpla co ćwiczy Shudokan że jakieś straszne zmiany się szykują w tej organizacji. Poza zmianą systemu stopni chyba od 8 kyu ale pewny nie jestem i egzaminu z technik wykonywanego na prawą i lewą stronę i padów (nareszcie :P ) to doszły jakieś dziwne rzeczy a mianowicie powstał twór pod nazwą kumite 8O kumpel nie bardzo wiedział o co chodzi ale mnie jednoznacznie wiąże się to ze sparingami więc mam pytanie jak to teraz będzie. Dwóch aikidoli będzie stało naprzeciw i będa się :box: czy to tylko nazwa taka??
No i słyszałem że teraz w Shudokanie jest więcej klasycznego Yoshinkanu na ile jest to prawdą. Pozdrawiam
  • 0

budo_ww60
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 253 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Zabrze
  • Zainteresowania:MMA

Napisano Ponad rok temu

Re: Zmiany w Shudokanie

Ostatnio się dowiedziałem od kumpla co ćwiczy Shudokan że jakieś straszne zmiany się szykują w tej organizacji. Poza zmianą systemu stopni chyba od 8 kyu ale pewny nie jestem i egzaminu z technik wykonywanego na prawą i lewą stronę i padów (nareszcie :P ) to doszły jakieś dziwne rzeczy a mianowicie powstał twór pod nazwą kumite 8O kumpel nie bardzo wiedział o co chodzi ale mnie jednoznacznie wiąże się to ze sparingami więc mam pytanie jak to teraz będzie. Dwóch aikidoli będzie stało naprzeciw i będa się :box: czy to tylko nazwa taka??
No i słyszałem że teraz w Shudokanie jest więcej klasycznego Yoshinkanu na ile jest to prawdą. Pozdrawiam