Przepuklina
Napisano Ponad rok temu
mam pytanie ..
do osob majacych przepuklinke, jak ja..
jestem juz 3 tygodnie po operacji i mnie rozrywa.. lekarz powiedzial 5 miesiecy bez treningow.. i mnie troszeczke juz rozrywa energia..
moje pytanie dotyczy cwiczen ktore mozna wykonywac, zeby nie wypasc z formy..
bieganie? kiedy? ile?
rower? (lekarz doradzil) kiedy? bo oni to sami nie wiedza wiec odwoluje sie do waszych doswiadczen..
basen?
o silowni jeszcze nawet nie marze..
pozdrawiam
Napisano Ponad rok temu
Moze jakies medytacje? Albo Tai chi? :wink:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Ja się w sumie na tym nie znam, ale basen wydaje się bezpiecznym rozwiązaniemmysle o bieganiu.. i basenie.. stanie mi sie cos zlego? czy sie nie stanie? oto jest pytanie... :-)
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
aa, jak wspomniałam nie znam się, ale znajomy bardzo lekarz mi powiedział, ze konsolidacja blizny trwa około trzy miesiące. I że 2-3 miesięcy po operacji można zacząć coś próbować - basen (pływacki ofkoz ) jest OK. Oczywiście wszystko zależy od indywidualnych predyspozycji organizmu (szybkość gojenia się itp)witam,
mam pytanie ..
do osob majacych przepuklinke, jak ja..
jestem juz 3 tygodnie po operacji i mnie rozrywa.. lekarz powiedzial 5 miesiecy bez treningow.. i mnie troszeczke juz rozrywa energia..
moje pytanie dotyczy cwiczen ktore mozna wykonywac, zeby nie wypasc z formy..
bieganie? kiedy? ile?
rower? (lekarz doradzil) kiedy? bo oni to sami nie wiedza wiec odwoluje sie do waszych doswiadczen..
basen?
o silowni jeszcze nawet nie marze..
pozdrawiam
Jest to taka-sobie opinia, ani ja lekarz, ani tamten lekarz tez przepukliny nie miał i nie mówił z własnego doświadczenia, ale może coś wniesie :-)
Napisano Ponad rok temu
wczoraj plywalem sobie i troche mnie zarywa w brzuchu.. moze to zakwasy bo dawno tego brzucha nie uzywalem?
Napisano Ponad rok temu
Czy łatwo sobie przepuklinę załatwić?? Jak bardzo trzeba się postarać??
Napisano Ponad rok temu