Skocz do zawartości


Zdjęcie

pot-amoniak-dieta?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

budo_777
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 53 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk

Napisano Ponad rok temu

pot-amoniak-dieta?
Ostatnio zauwazylem po treningach, ze moja mokra koszulka zalatuje amoniakiem. Pamietam, ze kiedys gdzies czytalem, ze cos ma to wspolnego z gospodarka (chyba) azotem i problem moze lezec w odzywianiu. Moze ktos wie o co chodzi?
  • 0

budo_jagas
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Re: pot-amoniak-dieta?
za dużo białka lub siada wątroba... IMHO

1) zbadaj sobie wątrobę i pojdź z wynikami do lekarza
2) policz dokładnie ile dziennie jesz białka a ile potrzebujesz
3) zbadaj sobie układ pokarmowy czy nie masz obniżonego przyswajania białka (jeśli zostaje w jelitach to bakterie produkują z niego amoniak, który jest wchłaniany do organizmu)
  • 0

budo_klang
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 65 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: pot-amoniak-dieta?
Pot mocniej podjeżdża Amoniakiem jeśli zaczął się u ciebie proces katabolizmu. Jedyna rada to więcej i lepiej się odżywiać i nieco wypoczywać bo inaczej spalisz mięśnie zamiast je wzmacniać
  • 0

budo_777
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 53 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Dolny Śląsk

Napisano Ponad rok temu

Re: pot-amoniak-dieta?
Dzieki za porady, na szczescie alarm okazal sie falszywy. Na treningu po ktorym to zauwazylem, cwiczylem w zwarciu z kolesiem, ktory tez byl niezle spocony no i (brzmi to moze dziwnie) poty na koszulkach sie "zmieszaly". Po innych treningach koszulka, chodz mokra, nie walila juz tym amoniakiem.
  • 0

budo_krzywy
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 71 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano Ponad rok temu

Re: pot-amoniak-dieta?
Jeszcze pociagne ten wątek.
Mam pytanie:
czy to zjawisko moze byc spowodowane kuracja antybiotykowa?
W jednej z odpowiedzi Jagas wspomnial cos o wątrobie a z tego co sie orjetuje antybiotyki wplywaja w jakis sposob na prace tego organu.

Pytam sie dlatego ze zauwazylem u siebie podobne symptomy a przez ostatnie półtora miesiaca dwa razy bralem antybiotyki i od jakis 1,5 tygodnia bardzo intensywnie trenuje (rower, MA, basen, worek, cwiczenia silowe).
Od 3-4 dni zauwazam ze cos jest nie tak.
Dodam ze odrzywiam sie bardzo zdrowo a nie raz zdarzalo mi sie trenowac duzo intensywniej. Dlatego moje pytanie dotyczy wlasnie tych antybiotykow.
btw: w poniedzialek udaje sie do lekarza.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018 : 2019