Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pytanie do prawnika...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

budo_samir
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 71 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Pytanie do prawnika...
Mam pytanie natury prawnej... jeżeli jestem niekarany, studiuję prawo i ktoś doniesie na mnie, że go pobiłem (co widać i sińce nie schodzą po 3 dniach), to jaka jest moja szansa wybronienia się z tej sytuacji. Czy wywalą mnie z uczelni ? Nigdy nie będę mógł być sędzią ani prawnikiem?
Czu uczelnia pobitego (czyli poszkodowanego) też jest powiadamiana o całej sprawie? Co robi sąd jeżeli twierdzę, że tego nie zrobiłem, a ktoś specjalnie mnie o to oskarża, żeby wywołać wyżej wspomniane skutki?
Dzieki za odpowiedź.
  • 0

budo_yak
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1087 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie do prawnika...
po pierwsze i najwazniejsze: sad musi ci to udowodnic. z tego co wiem jak chlopak nie byl na zwolnieniu dluzej niz bodajrze 8 dni z powodu pobicia (moge sie mylic ale to okolo tego) to on sam musi ci wytoczyc proces z powodctwa cywilnego co a)kosztuje, B) potrafi trwac nawet i 2 lata.
no ale myslec to trzeba bylo przed awantura :)
  • 0

budo_samir
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 71 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie do prawnika...
A jakie będą dla mnie skutki tego, że pójdzie na policję ?? (dopiero zaczynam studia:) )
  • 0

budo_choong
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 741 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lubin

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie do prawnika...
Nic Ci nie zrobią , nie byłes karany itp... to wszystko na twoja korzysc. Powiedz czy mial jakichs swiadkow ?
  • 0

budo_samir
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 71 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Białystok

Napisano Ponad rok temu

Re: Pytanie do prawnika...