Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zestaw supli - kiedy i jak ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

mrv1942
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Zestaw supli - kiedy i jak ?
Witam na wstępie dodam że jestem laikiem więc wybaczcie :) Proszę o pomoc

A dokładnie mam już trochę supli które leżą bo nie ma kiedy się wziąć za robotę. Ale po wejściu na wagę zebrałem w sobie motywację :)

Mój cel redukcja.

Suple jakie mam i chcę wykorzystać to.

Izolat białka
HMB
Aminokwasy (antykatabolic)
Termogenik
Witaminy
Omega 3
L Karnityna
Carbo

I w czym rzecz, potrzebuje żeby mi to ktoś ogarnął kiedy co brać, w dni treningowe itp.
(Co do dawek poradzę sobie wyliczę sobie bilans kaloryczny itp. dostosuje ilość białka.
Tylko pytanie kiedy biało ? przed i po treningu, ? w jakich odstępach ? kiedy carbo i aminokwasy. Może coś do tego dorzucicie ?

Dodam że już 3 lata temu się z tym borykałem w ciągu 3 mc zgubiłem 30kg z tym zestawem supli, niestety praca i nie zdrowy tryb życia sprawił że mięśnie spadły i skoczyło 8 kg na wadze. Nie chcę się doprowadzić do poprzedniego stanu.

Może też ktoś poleci coś do tego :) Leży jeszcze kreatany, w szafie ale wole to odstawić bo spodni nie mogę dopiąć :) a już raz zmieniałem całą garderobę wiec wolę zgubić parę kg.

Siłownia (ćwiczenia ogólnorozwojowe) 2x w tyg. 2x w tyg. basen po 1h

Dzięki za pomoc
  • 0

Rychu1418048785
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1274 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Zestaw supli - kiedy i jak ?
Ja zawsze stosuję suplementy wedle zaleceń producenta i nie kombinuję ;).
  • 0
Powrót do formy po dłuższej przerwie.

incubus161
  • Użytkownik
  • Pip
  • 33 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Zestaw supli - kiedy i jak ?
Po 1 :

Wypadałoby abyś napisał o swojej wadze i wieku. Tzn: ile masz zamiar zlecieć i co uzyskać. Wiek niezbędny...

Po 2 :

Suplementy to nie jedzenie tylko dodatki do diety.