Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z dużej masy ostro na mięsien czy redukcja i rzeźba na nowo


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

WojtaN
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Łęknica

Napisano Ponad rok temu

Z dużej masy ostro na mięsien czy redukcja i rzeźba na nowo
Witam.

Kieruje pytanie do ludzi , którzy na pewno wiedzą więcej odemnie a brzmi ono następująco :
"Czy lepiej jest zrzucić mase ze 120 do powiedzmy 90 i pracować na czystą mase mięśniową czy może jest sposób aby odrazu przerabiać tłuszcz w mięśnie?"

tak troche o sobie , jestem uczniem technikum na 4 roku i w sumie kończe tą męczarnie , od nowego roku mam zamiar wkońcu coś z sobą zrobić . Często czytam fora , takie jak te i cenie ludzi którzy kierują ostre słowa motywując społeczność do działania ale nie o tym chce tutaj nawijać. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć bo wiele osób [wiecej chyba gadających niż robiących] stwierdza fakty iż "Wojtan idz na siłke zbij mase i bedzie z Ciebie kawał koxa" ... dobra , kierując do mnie te słowa zastanawiam się czy to jest możliwe ? Jeżeli tak , to prosił bym o kilka wskazówek .
Standardowo przygotowany jestem na to , że ostra dieta i hardkorowe treningi to podstawa tylko czy możliwe jest , abym zrzucił powiedzmy 10 kg i odrazu przerabiał tkanke tłuszczową na czysty mięsień ? czy też jednak nie pozostaje mi nic innego jak Fat burner / aeroby + bieganie czyli ogółem zrzucenie powiedzmy 30 +/- kg tkanki tłuszczowej a następnie praca nad czystym mięśniem ? Mój główny cel to "Duży konkretny kox" w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Zaznaczam , że nie jestem specem dlatego kieruje tutaj swoj problem i jestem gotowy zastosować się do waszych zaleceń .
Prosze o pomoc , wskazówki linki z góry serdecznie dziękuje i pozdrawiam serdecznie z zachodniej Polski
  • 0

Tiger1418048803
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 544 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu