Skocz do zawartości


Zdjęcie

Węgle+dieta


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

Gorthin
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Węgle+dieta
Mam pytanie, zna ktoś jakiś dobry przepis na "ciastka" czy coś w tym rodzaju. Takie aby były z ryżem? Bo pracuję i nie mam za bardzo jak zjeść (jestem kierowcą) a takie ryżowe ciastko wyjąłbym z pojemnika i zjadł ze schabem podczas jazdy. Ale nie mogę znaleźć jakiegoś przepisu fajnego. Na ciastka z płatkami są, i być może zamiast płatków dam ryż i zobaczę jak to będzie. Też myślałem aby zrobić takie "kotlety" czyli umoczyć w jajku i usmażyć. Będzie ok?
  • 0

kosior92
  • Użytkownik
  • PipPip
  • 77 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Węgle+dieta
kup wafle ryzowe 10 wafli w opak. koszt ok. 2zl 10 wafli ma 80 g ww do tego jakas odzywka bialkowa lub kurak , indyk
  • 0
Pozdrawiam Kosior92

WIZARD1418048742
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1745 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Girona/Warszawa
  • Zainteresowania:dietetyka, żywienie, języki obce, samochody, SW

Napisano Ponad rok temu

Re: Węgle+dieta
Jak dla mnie ciastka i schab jakoś dziwnie się komponują, nie lepiej kupić jakieś dobre bułki i wcisnąć do środka schab lub kurę, pomidora itp.? jeśli mięso jest dobrze przyrządzone to taka kanapka naprawdę potrafi być dobra. Jest jeszcze drugie rozwiązanie samochód z automatyczną skrzynią biegów i od razu łatwiej się je:D
  • 0

Gorthin
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Węgle+dieta

kup wafle ryzowe 10 wafli w opak. koszt ok. 2zl 10 wafli ma 80 g ww do tego jakas odzywka bialkowa lub kurak , indyk


Właśnie myślałem nad takimi waflami. Ale czy takie wafle można porównać z ryżem? Mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi. WEafle to jakiś przerobiony ryż,a ryż to ryż :D