Skocz do zawartości


Zdjęcie

Suplementy - pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

Rivelv
  • Użytkownik
  • 5 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:UK

Napisano Ponad rok temu

Suplementy - pomoc

Witam!!!
Jestem nowy na tym forum a takze troszke zielony jesli chodzi o kulturystyke.
Prosze o pomoc. Mam 25 lat 182 cm wzrostu i mase 68 kg (budowa ektomorficzna z bardzo szybkim metabolizmem). Kilka lat temu troszke cwiczylem (najwieksza odnotowana ;) waga 78kg). Obecnie przebywam za granica i od 3 miesiecy cwicze na silowni w pracy (jedyny mankament cwiczenia w nocy okolo 2-5 nad ranem + niezbyt dobre wyposazenie silowni - glownie cwiczenia aerobowe i maszyny do cwiczen na klatke, atlas etc.) do tego w domu posiadam 2 hantle (max obciazenie 25kg) i sztange (max obciazenie 65kg).
Zakupilem troszke suplementow jednak nie bardzo mam pojecie jakie cykle moge z nich ulozyc tak zeby nie "gryzly" sie ze soba (jestem laikiem w tych sprawach). Oto co mam na stanie:
Ethylosteron N.G. (kapsulki okolo 2 opakowan - jakies 400 sztuk)
Hitec Tribulus Terrestris (jedno opakowanie o ile sie nie myle to booster testosteronu)
Creatine Caps 700mg HPLC (250 kaps)
Extra Mass Protein 52g Carbs 86g (gainer)
do tego mam jeszcze troszke medykamentow jednak ich data waznosci uplynela 3 miesiace temu (nie wiem czy to bezpieczne je zazywac)
Nitrobolon II Powder Trec Nutrition (ponad pol opakowania data 09/2007)
Desiccated Liver Tablets z B12 i B compleks (11/2007)
Body Fortress BCAA (02/2008)