Skocz do zawartości


Zdjęcie

Prośba o fachową rade ( tr ogólnorozwojowy + Metka)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Hardstyle_Killa
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Prośba o fachową rade ( tr ogólnorozwojowy + Metka)
Witam. Zwraca sie serdecznie o fachową prośbę dotyczącą doboru odpowiedniego treingu przy wspomaganiu metką.
Po krótce przedstawie swoją sytuacje i powiem mniej więcej o co mi chodzi.
Jestem studentem 1 roku AWFu, przez całe, życie trenowałem koszykówkę (9 lat), Trenując ten sport nigdy nie przykładałem uwagi do Treningów siłowych, gdyż jako rozgrywający uważałem, że nigdy nie będzie mi to potrzebne. Dostając sie na te studia nie spodziewałem sie, że wymagają one tak olbrzymiej wszechstronności co przy moim jednostronnym wyszkoleni stwarza ogromny problem. Mam 180cm ważę 75kg, Moje osiągnięcia siłowe to blamaż czyli około 60kg na klatke. Po za tym dochodzą do tego problemy z gimnastyką która wymaga odpowiednich predyspozycji siłowych. Po pierwszych nieudanych zaliczeniach (wymyk) przyszedł moment w którym powininem sie zastanowić z zrobić z tą sytuacją, jakie podjąć kroki żeby poprawić tą sytuacje. Mam do dyspozycji Metke 100 tabletek, i prosiłbym o rade w jaki sposób to dawkować, czy stosowanie metki nie koliduje z takimi sportami jak np. siatkówka pływanie lekkoatletyka. Chciałbym rozpocząć już treningi na siłowni od przyszłego tygodnia, bo koniec semestru zbliża sie dużymi krokami i jeżeli nie podołam poprostu zakończe studia co nie jest dla mnie korzystnym rozwiązaniem oczywiście. Mam dużo samozaparcia, i jeżeli jakieś ćwiczenia byłyby wskazane dla mnie w domu proszę napiszcie co i jak oraz z jaką częstotliwością. Z góry dziekowa!
  • 0

RamzesII
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 8153 postów
  • Pomógł: 0
2
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Prośba o fachową rade ( tr ogólnorozwojowy + Metka)