Skocz do zawartości


Zdjęcie

Proszę o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Celestic
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Pabianice
  • Zainteresowania:Informatyka, siatkówka

Napisano Ponad rok temu

Proszę o pomoc
Witam wszystkich. Chciałem zacząć ćwiczyć żeby osiągnąć jakiś ciekawy rezultat ze swoim ciałkiem :P Z tym że nie mam zielonego pojęcia jak ćwiczyć jak sie odżywiać ani nic poprostu jestem kompletnie zielony w tej kwestii. Czytałem różne artykuły, ale zastanawia mnie czy one sie odnoszą do każdego kto chciałby ćwiczyć czy różne ćwiczenia itd są dla różnych grup wiekowych np przeznaczone. Mam 17 lat, 175cm wzrostu i 73kg wagi wmiare równomierne ułożone dzięki trenowaniu różnych innych sportów tj. piłka nożna, siatkówka czy biegi długodystansowe. Jeśli mam coś więcej napisać o sobie to powiedzcie co a dopiszę. Będę wielce wdzięczy za pomoc w formie wskazówek jak zacząć z tym wszystkim żeby to miało sens. Z góry wielkie dzięki :)
  • 0
... Siedzę i myślę co robi pozostałe 6 cudów świata ...

INEED$
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2079 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Jail
  • Zainteresowania:Busine$$, killin'

Napisano Ponad rok temu

Re: Proszę o pomoc
http://www.fabrykasi...opic.php?t=3558 rozpiska roczna treningow, napewno zacznij od treningu adaptacyjnego, ktory tam jest, pozniej jezeli bedziesz mial jakies szczegolne wymagania co do treningu to pomozemy
dieta- dzial odzywianie
z suplementow na poczatek gainer do uzupelnienia diety i jak chcesz sie zajac tym powazniej to prowadz stala suplementacje- omega 3, lecytyna, zma, sklad witamin i mineralow ;)
  • 0
Gotta whole top diamond and tha bottom rowz gold

MIKOŁAJ BIERZE STERYDY

Celestic
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Pabianice
  • Zainteresowania:Informatyka, siatkówka

Napisano Ponad rok temu

Re: Proszę o pomoc