Skocz do zawartości


Zdjęcie

Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
ja juz bym wolal zrobic jeszcze 1-2 cykle na mono a przez ten czas zbierac kase i poznei zrobic pozadny cykl na CP przeciez 80 zl na CP to wcale nie jest duzo, pozneij na inne stacki to juz trzeba miec wiecej kasy
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

M_Qba
  • Użytkownik
  • Pip
  • 27 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:JAMAJKA
  • Zainteresowania:Sport,Sport,Sport

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
to ja już w końcu sam nie wiem................czy kupic samo Cp i zrobic na nim cykl czy kupic Cp z Mon........chyba zrobie losowani:):)
  • 0
Jedna miłość to prawda,która nigdy nie zginie!

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
skoro miales przerwe 5 miechow to moze zrob jeszcze jeden cykl na mono ( jesli te mono ktore brales przed przerwa dawalo CI efekty kup je jeszzce raz a jesli nie to polecam kreatyna 1000 z olimpu) a na nastepny cykl samo CP duza pucha starczy na cykl z dawkowaniem tr rano i przed lub po treningu a nietreningowe rano chyba ze ostanie Ci mono to do kazdej porcji CP mozesz dozucic 1-2g mono
a najpierw kup gainera po ogolnorozwojowce
4 tyg ogolnorozwojowka
4 tyg masa z gainerkiem 2-3kg wystarcy wydzasz okolo 50-80 zl
i pozneij mono 6 tygodni wydasz 30-40 zl i ewentualnie gainer 2-3kg 50-80zl
mysle ze do tego czasu uzbierasz kase na odzywki
pozniej masa z 6tygodni znowu z gainerem gainer 2-3kg 50-80zl
i pozniej CP lub jesli zostanie CI mono troche to CP+mono CP -80zl i ew gainer 2-3kg 50-80zl
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

INEED$
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2079 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Jail
  • Zainteresowania:Busine$$, killin'

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
co do tego dawkowania cp+mono to nikt nie powiedzial ze cykl ma byc oparty na cp, na mase jestem zwolennikiem mono, cp przed treningiem w sam raz aby poczuc pompe i przy jego wadze bedzie 9g krety, a w tym 4g jablczanu, ktory inaczej sie liczy niz mono, bedzie w sam raz. w ntre. normalna dawka mono. To jest dobra masowka, ktora daje perspektywe na zrobienie cyklu 2x cp bez robienia dlugiej przerwy.
  • 0
Gotta whole top diamond and tha bottom rowz gold

MIKOŁAJ BIERZE STERYDY

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
ja sie moge zalozyc ze jesli zrobi ten trzeci cykl na mono a pozniej cykl na mono +210g CP (przy waszym dawkowaniu) to jakby zrobil cykl na samym CP lub do kazdej dawki CP dodawal 1-2g mono to mialby duzo wieksze efekty
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 8
14
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?

jesli zrobi ten trzeci cykl na mono a pozniej cykl na mono +210g CP

jesli bedzie mial za soba 3 cykle na mono to nastepny musi byc juz z samego jablka bo nie warto dodawac wtedy czwarty raz juz mono. lepiej pojechac wtedy ostro i same jablko, lub jablko + cytrynka
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
wlasnie tak mu proponuje teraz mono a pozniej CP
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

M_Qba
  • Użytkownik
  • Pip
  • 27 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:JAMAJKA
  • Zainteresowania:Sport,Sport,Sport

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
To zarzuce mono...Które lepsze?1250 z Olimpu czy 1000?....a poźniej Samego Cp zarzuce duzą puche..no i gainera międzyczasie of course..
  • 0
Jedna miłość to prawda,która nigdy nie zginie!

INEED$
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2079 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Jail
  • Zainteresowania:Busine$$, killin'

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
nie ma rozniecy w sumie ktrora kreta, 1000 jest wiecej do lykania a cenowo niewiem jak stoja, kup co ci pasuje
  • 0
Gotta whole top diamond and tha bottom rowz gold

MIKOŁAJ BIERZE STERYDY

MikolajWB3
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4061 postów
  • Pomógł: 1
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Europa
  • Zainteresowania:Bezpieczeństwo wewnętrzne, militaria, sporty walki, finanse

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
mega caps 1250 jest 150 tabs za okolo 31zeta
  • 0
Związek to znacznie więcej niż "sie przelecieć".
To cos jak karta stałego klienta w burdelu: kiedy chcesz i jak chcesz


rzeźba jest dla pedałów. trza rosnąć, być pierdolnym, wtedy budzi sie szacunek.


a gdy nadejdzie mój czas to jeśli sądzisz że będe siedział i błagał o życie to kurewsko się mylisz


te ściery kiedyś przerobie w młynku do mięsa i posypią sie monety.


Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?

nie ma rozniecy

jest roznica mono monu nierowne :D mawet jesli ta sama firma
M_Qba, jesli masz wiecej kasy proponuje kreatyne 1000 a jesli nie to mega capsy
po mono zrob 6-8 tygodni przerwy kub najlepiej wiecej i pozniej dopiero CP
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

M_Qba
  • Użytkownik
  • Pip
  • 27 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:JAMAJKA
  • Zainteresowania:Sport,Sport,Sport

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
spoko.....to kupie tą 1000..aha..i jak mam dawkować...tak jak tam jest napisane..jeśli nie to rozpiscie mi dawkowanie...zaczynam brać za dwa tyg..po Studniówce..;) ;)
  • 0
Jedna miłość to prawda,która nigdy nie zginie!

INEED$
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2079 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Jail
  • Zainteresowania:Busine$$, killin'

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
treningowe:
5g na czczo
5g po treningu
nietreningowe:
5g na czczo
  • 0
Gotta whole top diamond and tha bottom rowz gold

MIKOŁAJ BIERZE STERYDY

Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?

treningowe:
5g na czczo
5g po treningu
nietreningowe:
5g na czczo

te dawkowanie jest dobre jelsi masz 300 tabletek 1 tab = 1 g
jesli masz 200 to troche klopot
ja za pierwszym razem opuszcalem dawke w treningowe rano i tez bylo git :)
M_Qba, jakie opakowanie kupujesz ile tab ?
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 8
14
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?

te dawkowanie jest dobre jelsi masz 300 tabletek 1 tab = 1 g
jesli masz 200 to troche klopot
ja za pierwszym razem opuszcalem dawke w treningowe rano i tez bylo git :)

kropek niemusiales :D wystarczyloby ze przy dawkach rozpisanych przed INNEDA 5-10g po 10-20 dniach zmniejszylbys dawke na podtrzymujaca. bo teraz takie dawki sa modne i jedziesz wedlug swojej masy ciala juz mi teraz z glowy wylecialo ile to bylo na kilogram :znudzony:
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


Kropek
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2185 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Katowice - Giszowiec
  • Zainteresowania:Sport (piłka nożna), Muzyka, Kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?

kropek niemusiales wystarczyloby ze przy dawkach rozpisanych przed INNEDA 5-10g po 10-20 dniach zmniejszylbys dawke na podtrzymujaca

gdybym ja to wiedzial
a ta dawka to 0,03 g/kg masy ?
  • 0
Bez kasy nie ma masy
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników], [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników],
Bądź twardy nie sięgaj po koks

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 8
14
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Siłownia-reaktywacja..jaki zestaw?
tak dokladnie tyle
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...




Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018