PROSZE O UŁOŻENIE TRENINGU NA TYDZIEŃ !!
Napisano Ponad rok temu
ZBLIŻA SIĘ ZIMA, WIĘC CHCIAŁBYM ZACZĄĆ ĆWICZYĆ. JESTEM NOWICJUSZEM, WIEC NIE WIEM JAK ROZPOCZĄĆ CWICZENIA, CHCIAŁBYM JAK NAJSZYBCIEJ I JAK NAJWIECEJ PRZYTYĆ!!
CHCE KUPIĆ ZESTAW: MASS XXL 3KG + KREATYNA 400G Z TURYNĄ + 500G DEKSTROZY
ACHA NO I MAM TYLKO TAKIE PRZYŻĄDY JAK:
- DRĄŻEK
- HANTELKI: 2X6KG, 2X3KG, 2X1.1KG
- TE 4 GUMY DO ROZCIĄGANIA
PRZECZYTAŁEM, ŻE POMPKI ZASTEPUJA INNE PRZYZADY DO CWICZENIA. RODZAJÓW POMPEK JEST CHYBA Z 10.
MIALEM JUZ PROGRAM CWICZEN, ALE PODCZAS TRENINGU MIALEM WYKONYWAC CWICZENIA NA WSZYSTKIE PARTIE CIALA- BICEPS, TRICEPS, KLATA, PLECY ITD.
JAK JUZ ZDAZYLEM SIE ZORIENTOWAC, TO CWICZY SIE CO DWA DNI, I TO W KAZDY DZIEN TRENINGOWY NA COS INNEGO NP. PLECY I TRICEPS ALBO CUS TAKIEGO.
JEZELI KTOS UMIE TO CHCIALBYM ZEBY MI ROZPISAL DIETE, ALE BEDZIE BARDZO CIEZKO GDYZ, OD 8.00- 15.00 JESTEM W SZKOLE. CHCIALBYM ZEBY DIETA BYLA BARDZO PROSTA, A SKLADNIKI W NIEJ ZAWARTE BYLY DOSTEPNE W DOMKU;]
W DIETACH CZESTO WYSTEPUJE TUNCZYK, I CHCIALEM SIE ZAPYTAC ILE ON KOSZTUJE;]
JEZELI KTOS CHCE MI DORADZIC W CZYMS INNYM TO PROSZE ROWNIEZ PISAC;]
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Dąże do ogromnej masy !!!
Napisano Ponad rok temu
na stronie [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] [dzisiaj cos niedziała] jest trening dla chcących trenować w domu! Są zdjecia jak wykonywać itd...
W wyszukiwarce pisz treningi w domu, albo podobnie i napewno jakieś cwiczenia sie znajdą, ciężko jest ułożyć plan treningowy z tak ubogim sprzętem!
Napisano Ponad rok temu
...::: LOVE EACH DAY :::...
Napisano Ponad rok temu
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Dąże do ogromnej masy !!!
Napisano Ponad rok temu
Wieczorem postaram sie cos rozpisac... nauka...
Napisano Ponad rok temu
Trening
Na początek 3-4 razy w tygodniu to samo.
1) Pompki na podłodze 4-5serii z obciążeniem tak żebyś maksymalnie zrobił 12 powtórzeń