Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kolerzka


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

zelowa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano Ponad rok temu

Kolerzka
Moj kolega 16 lat wzrost 171 waga 63 kg pol roczny starz na silowni i chce sie brac za jakies sumplementy ja mu odradzam za krutko chyba a jak by juz cos to Hmb zgadzacie sie zemna a jesli nie poradzcie mu cos Jego cel to rzezba
  • 0
Dragon - Lsm - [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - Lsm - Dragon

adrian88
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1038 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Kolerzka
a co on chce rzezbic przy tej masie??
  • 0
Szukasz supli na miarę XXI wieku? Pisz na pm

Joks
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 6459 postów
  • Pomógł: 8
14
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kolerzka
niech kupi witaminki i jakiegos gainerka do uzupelnienia diety troszke masy chlopak zrobi to pozniej bedzie mogl zabrac sie za rzezbe ale narazie niema czego...aha i dieta. a odnosnie hmb to zeby poczuc efekt nalezy przejmowac go minimum 2 miesiace wiec suplementacja jest strasznie droga zwlaszcza ze efektow niema tak spektakularnych jak np kreatyna. ogulnie hmb nie polecam przereklamowane
  • 0

...:::-+=[efekt genetycznego daru, niedługo zabraknie dla mnie ciężaru  :P]=+-:::...


zelowa
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Lublin

Napisano Ponad rok temu

Re: Kolerzka
No dzienki wlasnie tak mysle ze on huja miesnie ma mowiel mu zeby jaks mase zlapal Ale on sie uwizol pokrze mu to to morze dodize do niego co i jak dzieki za pomoc jescze raz :D
  • 0
Dragon - Lsm - [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] - Lsm - Dragon

cris1418048751
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1302 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kolerzka
jak piszesz na forum ro sprawdzaj jak się co pisze... tyle błędów...
pisz w Wordzie tam zaznacza błędy i poprawiaj je i wklejak tekst z worda.
A kolega niech dietke zastosuje i bedzie dobrze.
  • 0
Nie polecam szpitala :/

nowaczek1986
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Kolerzka

Moj kolega 16 lat wzrost 171 waga 63 kg


no przeciesz on nie ma co rzeźbić :) najpierw niech zrobi sobie mase dopieropotem niech sie weźbie za rzeźbe
  • 0

dyndel
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2498 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:WROCŁAW

Napisano Ponad rok temu

Re: Kolerzka
nowaczek po co piszesz cos co juz bylo powiedziane ??
  • 0
''... są oni z kamieniami w rękach ... ulica, która przed nikim nie klęka ...''

adrian88
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1038 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano Ponad rok temu

Re: Kolerzka
chlopak sobie postow nabije :twisted: uwazam ze nie ma co wypowiadac sie w tym temacie bo chlopak uzyskal juz pomoc :-)
  • 0
Szukasz supli na miarę XXI wieku? Pisz na pm


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017