Skocz do zawartości


Zdjęcie

Prośba o radę


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

pijaczyna
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Prośba o radę

Witam wszystkich.
Mam taki problem i chciałbym się spytać o radę, bo jestem początkujący. Jestem sprinterem, mam 16 lat, wzrost 182 cm, waga 66 kilo. Chciałbym przede wszystkim wzmocnić mięśnie nóg oraz wytrzymałość. Co możecie mi doradzić (oprócz oczywiście ostrych treningów:P). Jak narazie stosuję Carbo no i tylko to, zaś kumple jadą na kreatynie, mazgainie i sodzie (nie wiem czy dobrze napisałem) oraz na innych "dodatkach". Nie wiem czy dobrze robią i czy mogę tak samo, bo u nich efekty widać. Co możecie doradzić, przed czym ostrzec? Przypominam, że jestem sprinterem, biegam krótkie dystanse (do 400 m)...
Pozdrawiam

  • 0

KriZ
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 603 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Prośba o radę
na kreatyna.pl masz dużo gainerków dla sportowców, chodz na siłownie i dużo biegaj (wiadomo), niedośc że będziesz budował górne części ciała to i wzmocnisz sobie nogi ...
Pozdrawiam
  • 0

wagraf
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 451 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Wrocław

Napisano Ponad rok temu

Re: Prośba o radę
niestety nie zgodze sie z przedmowca zle dobranym trenngiem na silowni moze kolega stracic szybkosc.
jak napisal "pijaczyna" jest on sprinterem i wnioskuje ze trenuje profesjonalnie w klubie sportowym a na silowni chcial by dodatkowo wzmocnic miesnie i przez to poprawic szybkość.
zarowno trening na silowni jak i treningi na bierzni w sporcie podporzadkowane sa pewnym makrocyklom i mikrocyklom inny trening stosuje sie na 3 miesiace przed zawodami a inne na 3 tygodnie przed startem. nie ma mozliwosci utrzymania wysokiej formy startowej dluzej niz 15 no gora 20 dni po tym okresia twoje mozliwosci fizyczne spadaja a organizm potrzebuje odpoczynku i regeneracji.