Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zaczynam-proszę o pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

przemek1982
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Zaczynam-proszę o pomoc
Witam. Mam zamiar zabrać się wreszcie za siebię i zacząć trenować-3 razy tygodniowo.
Mam 22 lata, 174 cm wzrostu i ważę 65 kg.Jestem(tak myślę) ektomorfikiem. Chciałbym prosić o pomoc w ustaleniu diety na masę(wiem że jest podwieszona, ale nie wiem co mam rozumieć przez PREPARAT WITAMINOWO-MINERALNY). Program ćwiczeń mogę ściągnąć, ale chciałbym też się dowiedzieć po jakim czasie mógłbym sięgnąć po jakiegoś Gainera itp. Nie mam żadnego doświadczenia dlatego BARDZO PROSZĘ O POMOC, aby nie popełniać błędów które mogę uniknąć:). ZA każdą pomoc z góry bardzo dziękuję.
Pozdro
  • 0

Cavalier
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2540 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kulturystyka:), panienki, auta, imprezy

Napisano Ponad rok temu

Re: Zaczynam-proszę o pomoc
Preparat witaminowo-mineralny to np. zwykle multiwitaminy z apteki:centrum, vigor, vitaral, multitabs itp. itd.

Po gainera mozesz siegnac za ok 3 miesiace, podwieszone dietki sa dobre jak chcesz mozesz sobie je zmodyfikowac i dolozyc cos od siebie... ;-)
  • 0
Be free.

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Zaczynam-proszę o pomoc
co do diety to jesli jakas bedziesz modyfikowal to wrzuc ja na forum - sprawdzimy :D

PS. dziekuje Ci ze przed zalozeniem 1szego postu poczytales juz troszke na forum - madrze postepujesz ;)
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;