Skocz do zawartości


Winstrol potrzebuje porady


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

GośćGuest_Lord_*

Guest_Lord_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Winstrol potrzebuje porady
Siema ćwicze 5 miech masy trochu nabrałem mam 17 lat waże 70 i mam 171cm wzrostu .Chce wziąśc winstrol w zastrzykach a potem hmb z kreatynom a wogle totrochu sie boje bo to muj pierwszy cykl i czy może mi sie coś stać ??? Zgury dzięki Pozdro

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
Lord ty masz 17 lat!!!!!! :?
Za co Ty sie bierzesz???? :evil:
Po 5miechach juz Ci siem znudzilo zdrowie na silce???
Zainwestuj lepiej w suple, diete i energie w treningu na mase (bo jak chcesz winstrol to chyba o to ci chodzi...)


PS. Z takim stazem i w takim wieku... nie rob glupot (majac 17lat i biorac sterydy to twoja gospodarka hormonalna popada w ruine... jest tez wiele innych skutkow ubocznych ktorych w tym wieku nie wszystkie sie da zminimalizowac :( )

Looknij tu i zastanow siem:
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

idol pudziana

    Ekspert

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 348 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z policji:P

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
z dobrą dietą,treningiem i chęciami dasz radę się wypakować bez żadnych sterydów
potwierdzam to co mówi avanger
NIE BIERZ TEGO, WSZYSTKO CI SPADNIE I TYLKO SPIE*DOLISZ SOBIE ŻYCIE
  • 0

GośćGuest_Lord_*

Guest_Lord_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
Wpożo chłopaki też tak myśle dam sobie z tym spokuj a więc tak mam prożbe chce wziąść HMB trec 120ml i jakomś dobrom kreatynke , masy nabrałem a idom wakacje i chce trochu użezbić mięśnie a po wakacjach znów masa a tak wogle to do hmb i crea dożucili byście coś (tylko nie winstrol).....a i jescze jedno potrzebuje dietki do tego jakieś dobrej :)
Pozdro i jescze raz dzięki że wybiliście mi to z głowy :) z góry dzięki

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
Wg. mnie na krete jeszcze za wczesnie - radzilbym zrobic sobie cykl po wakacjach - wtedy na pewno sie nie zawiedziesz i bedziesz mial fajne efekty ;) Na zapas powiem tylko, zebys przestrzegal odpowiednich zasad przy suplementacji kreta - masz tu linka, looknij na moja wypowiedz ;)
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników] :P

hmb w plynie nie polecam - lepsiejsze jest w kapsulach (a w plynie ma jeszcze taki paskudny smak :? ) Dodatkowo z supli to potecalbym ci - wspomniane juz hmb (silny antykatabolik - przy treningu na rzezbe przyda sie), bcaa, tauryna...
Co do treningu - to na rzezbe jak chcesz (wpadnij do forum trening - wbd - jak bedzie mial czas to sie toba zajmie ;) - od biedy strong :P ;) :D :lol: )
A po diete (dokladna) to musisz sie udac do forum odzywianie i tam zlapac strongusia ;) - dostaniesz na pewno odpowiednia (ja to sie tylko nadaje przy diecie na mase - na innych nie znam sie na tyle by z czysciutkim sumieniem dawac rady :P ;)
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
ava ja Ci dam od biedy hrhrhr %-)))

oczywiscie pomoge, sprzyda, sie gainer bądź bulk, narazie tyle wystarczy,(dieta offfffkorz)
  • 0
Pozdrawiam Strong

GośćGuest_Lord_*

Guest_Lord_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
siema chłopaki i jak mówiłem gajnerka sobie zjadłem jusz i tam coś jeszcze i mam dobrom genetyke a więc omase sie nieboje i jej nabrałem jak zaczynałem ćwiczyć to ,iałem 28 cm w bicu teraz mam 36 na masie i chce do wakacji wyrzeżbić rzeby było fajnie a potem znów mase , bo na wakacje chce bardziej rzeżby , a więc dajcie diete do Hmb z creom jak możecie z góry dzięki pozdro a i jeszcze czy dożucili byście coś do hmb z kreom ??? pozdro i dzięki :)

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
kreatyna nie jest na rzeźbe(chyba ze piro) jedz mase caly czas, sprzyda sie jej jeszcze
  • 0
Pozdrawiam Strong

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
Strong - nie uszczesliwiaj ludzi na sile %-) ;)
Ja chlopak chce sie wyrzezbic na wakacje - niech rzezbi ;)

Lord - juz mowilem na krete jeszcze za wczesnie - ja sam wzialem pierwszy raz po 6miechach i nie bylem do konca zadowolony (teraz bym poczekal), no i przede wszystkim jak mowil strong - na krecie sie nie rzezbi (zapodaj hmb, bcaa, taurynke...)
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
avanger zapewniam Cie ze hmb na rzeźbe jest zbędne, najwazniejsze są antykataboliki(ale tansze i skuteczniejsze) tauryna, glutamina, badz aminokwasy, dodatkowo nalezy kupic spalacze fatu, w diecie nalezy ograniczyc weglowodny i zwiekszyc podaz bialka do okolo 3,2 g na 1 kg mc, tylko pytanie ?
po co sie reźbic teraz, wedlug mnie spokojnie chlopak moze przez wakacje mase pociągnąć, i z rzeźbą poczekac.
  • 0
Pozdrawiam Strong

avanger
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3006 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:kobiety %-)

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
No patrzac na jego mase (i ze chcial winstrol :P) to ja bym pocwiczyl jesio na mase... ale wiesz waga nie zawsze jest dobrym wyznacznikiem.... (choc ja - ektomorfik jestem "seryjnie" ;) ladnie wyrzezbiony i o rzezbie nie mysle :P sila&masa ;))
Jak chce sie rzezbic - niech sie rzezbi - jego wybor, jego cialo.

Co do hmb to opieram sie na wypowiedziach michaila (ktorego szanuje) z sdf.
  • 0
nawet najtwardsi maja chwile kiedy potrzebuja kleknac...
Daj mi, Panie, mestwo, abym chcial zmienic to, co mozliwe. Daj mi cierpliwosc, abym potrafil zniesc to, czego zmienic nie moge. Daj mi tez rozum, abym umial odroznic jedno od drugiego.

dla wlasnego dobra czytajcie regulamin !! nieznajomosc nie usprawiedliwia wykroczen;
regulamin forum odzywianie: [link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

GośćGuest_Lord_*

Guest_Lord_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
Stronbrat zapewniam cie że mase ma walnełem kilka gainów i idom wakacje i chce urzeżbić co wyjde na lato na masee mie sioe to nie podoba owszem masa to podstawa ale zrozum wakacje po wakacjach znów masa :)

Strongbart
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4690 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
ok lordzie, zapraszam do odzywiania - pomoge.
  • 0
Pozdrawiam Strong

GośćGuest_Rivo_*

Guest_Rivo_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
Jak chcesz brac winsyrol to tylko z deka bo ci stawy wysiada. Winstrol wysusza. Ale efekty winstrolu z deka sa zajebiste :D . Idzie sila i do tego mozna sie ladnie wyzezbic.

Koksiarz1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2811 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Tychy
  • Zainteresowania:Sport, komputery, kulturystyka

Napisano Ponad rok temu

Re: Winstrol potrzebuje porady
Koles piszesz takie glupoty, ze az sie plakac chce :? :? :? Jak mu chodzi o mase to co wyrzezbi. Deca z Winem nieda mu takiego duzego przyrostu. Wino bierze sie po kuracji na mase.

A zreszta polaczenie Decy z Winem jest zle bo potem sa problemy z jajami. I jak bedziesz mial 20 lat to sie bedziesz musial na viagre przezucic!!!
  • 0
Dla świata możesz być nikim, dla kogoś całym światem...
Nawet gdyby mnie atakowało miliony ludzi to ja nadal będę trwał przy swoim i udeżał z podwójną siłą



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017