Skocz do zawartości


Jaki trening???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

GośćGuest_Matrix_77_*

Guest_Matrix_77_*
  • Guests

Napisano Ponad rok temu

Jaki trening???
Cześć . przeczytalem prawie całe forum na temat treningu i mam juz taki mętlik że szok .Napiszcie jak mam ułożyć trening ,jestem początkujący do dyspozycji mam ławke do wyciskania z możliwością ćwiczenia rozpiętek i coś na nogi ,i posiadam gryf to na początek nie wiele ale od czegoś trzeba zacząć. aha mam 181 cm i 87kg wagi .czy moge stosować od początku kreatyne i hmb? prosze o pomoc!!!!!nie stosuje żadnej diety .

buba1418048738
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 417 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:wawa
  • Zainteresowania:pilka nozna, silka, duzo by wymieniac

Napisano Ponad rok temu

Re: Jaki trening???
odluz na razie suplementy i zajmij sie dieta. co do treningu to mase widze masz,wiec katuj rzezbe, na forum powinien byc jakis plan.pzdr
  • 0

WBD

    ziomal

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 4088 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:pół­-światek
  • Zainteresowania:(: Cezar Project :)

Napisano Ponad rok temu

Re: Jaki trening???

Cześć . przeczytalem prawie całe forum na temat treningu i mam juz taki mętlik że szok .Napiszcie jak mam ułożyć trening ,jestem początkujący do dyspozycji mam ławke do wyciskania z możliwością ćwiczenia rozpiętek i coś na nogi ,i posiadam gryf to na początek nie wiele ale od czegoś trzeba zacząć. aha mam 181 cm i 87kg wagi .czy moge stosować od początku kreatyne i hmb? prosze o pomoc!!!!!nie stosuje żadnej diety .


Cześć!
Trening dla początkującego:
::: Trening ogólnorozwojowy :::
[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]
Co do HMB i Kretki - odpuść sobie na bardzo długo. Skup się na diecie.
A, to że masz nadwage to proponuje po treningu siłowym, trening aerobowy - jazda na rowerku, bieganie, marsz etc. Minimum te 30minut. :-) Max 60minut.