Witam w moim dzienniku w którym na bieżąco będe starał się dawać wpisy z trenigów/czasem życia.Dziennik ma mi pomóc w utrzymaniu regularności trenigu, zawsze miałem z tym problem. Nie jestem amatorem pod względem techniki ćwiczeń i ogólnej wiedzy o tym sporcie. Wracając do regularności, niestety potrafiłem przećwiczyć tydzień, dwa czasami nawet miesiąc według planu(głównie FBW) a potem znowu odpuszczałem. Mimo tego nabrałem prawie 20 kg masy i to wcale nie tłuszczowej(z 63kg->do około 80kg), bez jakiegoś specjalnego trzymania diety itd. To tyle tytułem wstępu, czas na konkrety.
Obecnie ćwicze już 5 tygodni(zaczynałem 4.11) i tym razem już nie odpuszczam. Widze progres siły i nawet wygląd troche się poprawił.
Dieta
Nie planuje wprowadzać jakiś drastycznych zmian. Domowe obiadki + ograniczenie paru rzeczy i będzie dobrze. Słodyczy nie lubie więc jedno odpada, praktycznie nie używam cukru od wielu lat. Moim nawykiem jest picie tylko wody w domu, gazowane/kolorowe bardzo rzadko. Alkohol, piwo wiadomo będe pić, wódka raczej rzadko. Szybkie żarcie też raz na jakiś czas wpadnie, nie ma co się ograniczać. Od czasu kiedy pracuje w nawyk weszły mi śniadania, wstaje szybciej byle by tylko coś zjeść. Polecam każdemu. Nie mam zamiaru wyliczać kalorii itd
Suplementy
Narazie tylko witamny oraz omega 3
Cel
SIŁA to dla mnie priorytet, masa i wygląd są na dalszym planie. Absolutnie nie celuje w kulturystke itd. Wygląd jaki uda mi się uzykać będzie efektem ubocznym a nie celem nadrzędnym.
Trening
W swoim programie opieram się głównie na ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała z dodatkiem sztangi/hantli.
Przerwy między seriami 40 sekund a między ćwiczeniami 130 sekund
Poniedziałek
Przysiad 3 serie po 5 powtórzeń
Pompki klasyczne 3 serie (obecnie 30-25-20 zaczynałem od 20-15-10)
Pompki odwrotne 2 serie (obecnie 20-15).
Środa
pompki na podwyższeniu(30-25-20)
wycisk żołnierski 2 serie po 5 powtórzeń
MC 3 serie po 5 powtórzeń
Piątek
Przysiad 3 serie po 5 powtórzeń
Pompki wąskie (10-10-5)