Skocz do zawartości


Zdjęcie

Maly problem - prosze o pomoc.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

MUNq
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Maly problem - prosze o pomoc.
Witam, mam problem dotyczący moich treningów na siłowni. Posiadam własną siłwonie w domu (ławeczka z ćwiczeniami na nogi, + worek treningowy + obciażenia + hantle). Trenowalem od 2,5 roku pilke nozna.

Moje paramtery:
- 170 cm wzrostu
- 52 kg wagi
- 17 lat
- drobna postura, szybkie trawienie pokarmów

Trenuję na własnej siłowni od 4 miesięcy z przerwami. Moje treningi wyglądają słabo, mianowicie: Srednio chodzilem na silownie 4x na tyg, z przerwami 2-1 tygodniowymi. Trenowałem wszystkie mieście ciała jednoczescie: Wycis sztangi lezaco, nogi (tylem i przodem), brzuszki, hantle (np. rozpiętki). Po tym okresie moge zaobserwowac maly wzrost sily, wielkosc miesni.

Niepokoi mnie to ze nie moge nabrac masy, w czasie tego okresu przytylem zaledwie 3 kg, oraz to ze bola mnie czasami rece, przy czynnosciach prostych jak podniesienie ich do gory. Rece bola mnie chwilowo przy podniesieniu, w okolicy bicepsa. Jest to bardziej prawa reka. Nie trenowalem codziennie do duzego zmeczenia (podnosilem 12-18 razy ciezar dla mojego ciala sredni, ktory latwo podnosilem). Moje nastepujace pytania: Czego moze byc to wina, i czy jest to normalne? 2. Co mam dalej robic, jak rozpisac sobie plan treningu? 3. Czy ulozyc sobie jakas diete, poniewaz dotychczas nie bylem na zadnej (tak aby przybrac miesni)?

Z gory dziekuje za odpowiedz poniewaz troche sie zaniepokoilem, a nie ukrywam w tych sprawach nie jestem geniuszem ;)
  • 0

Michał1
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 1859 postów
  • Pomógł: 0
262
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Maly problem - prosze o pomoc.
Bez diety nic dziwnego, że stoisz w miejscu.Trening weź na wolnych ciężarach.
  • 0

MUNq
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu