Skocz do zawartości


Zdjęcie

Proszę o pomoc, dopiero zaczynam...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

bonus6699
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Proszę o pomoc, dopiero zaczynam...
Witam,

Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość, nie wiedziałem dokładnie gdzie wrzucić ten temat.

Chciałbym prosić o drobną pomoc, od niedawna zacząłem myśleć na temat treningu na siłowni, a w skrócie chciałbym sie "wyrzeźbić".
Mam 15 lat, waże 85kg i mój wzrost to 176 cm, i wydaje mi się, że mam w czym rzeźbić. Nie wyglądam grubo lecz jestem szeroki w ramionach, na klacie i brzuchu, nogi mam wyrobione gdyż, często jeżdże na rowerze. Moja prośba tkwi w tym, abyście pomogli mi dobrać odpowiedni trening, oraz odżywki i jak je dawkować. Zależało by mi na spaleniu tłuszczu i wyrzeżbieniu mięśni. Ponieważ, jestem początkujacy nie mam zbyt dużego doświadczenia z siłownia, treningami i odżywkami dlatego zwracam się do was o pomoc w dobraniu dobrego treningu oraz odżywek.

Z góry dzięki za pomoc.. :D
  • 0

Placeck
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1063 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:FOTEL
  • Płeć:Mężczyzna

Napisano Ponad rok temu

Re: Proszę o pomoc, dopiero zaczynam...
Jezeli zaczynasz dopiero trenować to na początek plan ogólnorozwojowy (6-8tyg) i dopiero po nim plan ukierunkowany na np. mase czy rzeźbe.
Do tego 4x w tg po 60min aeroby (rower,marsz,orbitek) od razu po treningu siłowym (ogólnorozwojowym w Twoim wypadku) lub rano na czczo.
Musisz takze stosować odpowiednia diete bo ona tak naprawde decyduje o efektach.
Odzywki narazie sobie odpusc, dopiero jak bedziesz miał diete mozesz pomyśleć o jej ewentualnym uzupełnianiu (np.białkiem).
  • 0
I just fire a go bun dem
I just a fire a go dun dem.......

bonus6699
  • Użytkownik
  • 9 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Proszę o pomoc, dopiero zaczynam...
Dzieki wielki:)
  • 0

vito
  • Użytkownik
  • PipPipPip