Skocz do zawartości


Zdjęcie

Seria problemów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

siemanos
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Seria problemów
Witam, postanowiłem założyć jeden temat, aby w nim poruszyć wszystkie nurtujące mnie pytania, proszę o wyrozumiałość, jestem totalnym początkującym w kulturystyce.

1. Jakie odżywki polecacie na sam początek ? jakieś tabsy, sypkie białko ? nie znam się więc proszę o porozycje. Chce ograniczyć do minimum skutki uboczne.

2. Zależy mi głównie na ładnej budowie brzuszka oraz klatki piersiowej, znalazłem kanał pewnego jegomościa który pokazuje na filmikach jak można osiągnąć te cele. Waszym zdaniem są one dobre ?



youtube.com/watch?v=3Eh0sjKxf_M&feature=relmfu

3. NIE CHCE CHODZIĆ NA SIŁOWNIE JAK NA RAZIE, mam świetne hantle i duże podwórko do dyspozycji. Jak widać na filmikach idzie robić dobre ćwiczenia nawet w domu.

4. Czy muszę stosować jakąś specjalną dietę, aby efekty szybciej przyszły i były bardziej widoczne ?

Z góry bardzo dziękuje i proszę aby ktoś kto chce mi pomóc, przeczytał całego mojego posta. Pozdrawiam
  • 0

Dawidddd12
  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 3506 postów
  • Pomógł: 0
356
Wyśmienita
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:179

Napisano Ponad rok temu

Re: Seria problemów
Zadnych odrzywek i wybij sobie z głowy ćwiczenie 2 pari mięśnowych nic ci to nieda ćwicz wszystko zeby to wygladało symetrycznie

Jak zaczynasz przygode z siłownia to polecam ci trening Domatora http://forum-kult...omatora-w-domu/

Zakup ekspander i lecisz :P

Dieta to podstawa bez tego efektów niebendzie wiec zapraszam do działu Dieta i w podwieszonych cos dla siebie znajdziesz a na brzuch polecam ABS


Aha i jak widzisz ten jego mosc jak go nazwałes jest całkieł rozwiniety :P i nie ćwiczy samej klaty i brzucha

Użytkownik Dawidddd12 edytował ten post Ponad rok temu

  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post