Skocz do zawartości


Zdjęcie

Budowa od podstaw (wegetarianizm)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

Nieebieeski
  • Użytkownik
  • 7 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Budowa od podstaw (wegetarianizm)
Witam! Mam świadomość, ze były tematy o wegetariańskiej diecie na masę, lecz mało się z nich dowiedziałem, gdyż jestem kompletnym laikiem w tej kwestii. Poza tym mój problem dotyczy konkretnie mojej osoby i chciałbym uzyskać bardziej sprecyzowane odpowiedzi.

Mam 18 lat, ważę 67kg, ćwiczę od roku z haczykiem z przerwą w wakacje. Do tej pory jechałem "na sucho" i bez żadnej diety, ale chcę w końcu zająć się tym konkretnie, bo ostatnimi czasy nie widzę żadnych postępów w sile, nie mówiąc już o masie. I tu zaczynają się schodki.

Otóż z odżywek doradzają mi kreatynkę + Leucine Carboplus + Wpc protein plus i zakładając, że kupię tę odżywki chciałbym ułożyć do nich odpowiednia dietę (zaznaczam - wegetariańską), bo z tego co czytałem to ludzie piszą np. "posiłek po treningowy taki i taki, chyba, że uzupełniasz carbo" etc., co sprawia, że kompletnie się gubię i im więcej czytam tym mniej wiem.

Dlatego chciałbym, żeby ktoś pomógł mi opracować jakiś sposób odżywiania z wyjaśnieniem jak łączyć to z braniem odżywek (nie chcę konkretnego jadłospisu, tylko naprowadzenie jakie mniej więcej produkty na śniadanie, obiad i kolacje, a dalej sam już sobie poradzę). Jestem pewien, że idealnej diety i tak nie utrzymam, bo jestem uczniem z ograniczonymi środkami oraz czasem na gotowanie/jedzenie, ale chcę zacząć odżywiać się w miarę sensownie. Dodam też, że na siłowni ćwiczę od 15.30 do 17.xx (pon, śr, pt), a o 15 wracam ze szkoły, więc nie ma takiej opcji żebym zjadł obiad 2h przed treningiem i tu też moje pytanie, czy jest jakaś alternatywa? Jedynie w pt mam czas na trening w późniejszych godzinach.

Z góry dziękuję za pomoc.
  • 0

VanEyden

VanEyden

    Kto łykał - będzie kuł , kto nie łykał - to łyknie

  • Zabanowany(a)