Budowa od podstaw (wegetarianizm)
Napisano Ponad rok temu
Mam 18 lat, ważę 67kg, ćwiczę od roku z haczykiem z przerwą w wakacje. Do tej pory jechałem "na sucho" i bez żadnej diety, ale chcę w końcu zająć się tym konkretnie, bo ostatnimi czasy nie widzę żadnych postępów w sile, nie mówiąc już o masie. I tu zaczynają się schodki.
Otóż z odżywek doradzają mi kreatynkę + Leucine Carboplus + Wpc protein plus i zakładając, że kupię tę odżywki chciałbym ułożyć do nich odpowiednia dietę (zaznaczam - wegetariańską), bo z tego co czytałem to ludzie piszą np. "posiłek po treningowy taki i taki, chyba, że uzupełniasz carbo" etc., co sprawia, że kompletnie się gubię i im więcej czytam tym mniej wiem.
Dlatego chciałbym, żeby ktoś pomógł mi opracować jakiś sposób odżywiania z wyjaśnieniem jak łączyć to z braniem odżywek (nie chcę konkretnego jadłospisu, tylko naprowadzenie jakie mniej więcej produkty na śniadanie, obiad i kolacje, a dalej sam już sobie poradzę). Jestem pewien, że idealnej diety i tak nie utrzymam, bo jestem uczniem z ograniczonymi środkami oraz czasem na gotowanie/jedzenie, ale chcę zacząć odżywiać się w miarę sensownie. Dodam też, że na siłowni ćwiczę od 15.30 do 17.xx (pon, śr, pt), a o 15 wracam ze szkoły, więc nie ma takiej opcji żebym zjadł obiad 2h przed treningiem i tu też moje pytanie, czy jest jakaś alternatywa? Jedynie w pt mam czas na trening w późniejszych godzinach.
Z góry dziękuję za pomoc.
Napisano Ponad rok temu