Nazywam się Marcin i mam 19 lat (rocznikowo). Jak do tej pory strasznie się zaniedbałem. Moim zdaniem jestem zbyt gruby i strasznie słaby i chciałbym to zmienić zaczynając od podstaw. Chciałbym podobać się innym ale przede wszystkim sobie. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o trening, dietę itp rzeczy dlatego liczę na pomoc specjalistów z tego forum. Liczę również na konkretne odpowiedzi a nie odsyłanie mnie do szukania w google bo próbowałem szukać i jest mnóstwo tych rzeczy ale ja nie wiem za co się zabrać bo w ogóle się na tym nie znam. Dlatego mam nadzieję że tu na forum znajdę pomoc. Ostatnio będą na wf na siłowni z kolegami jak nie mogłem podnieś 60 kg na klatę to się troszkę zdenerwowałem sam na siebie.
Teraz postaram się opisać na czym mi zależy.
Po pierwsze zacznę od tego że mam 195 cm wzrostu i ważę 107 kg.(nadwaga)
Jakiej pomocy oczekuję? Chciałbym aby ktoś z użytkowników tego forum (bo wiem że są specjaliści którzy na tym się bardzo dobrze znają) pomógł mi i ułożył mi jakiś prosty trening i rozpisał dietę. Co mam jeść czego nie.
Nie chcę być napakowany i olbrzymi. Chciałbym być szczuplejszy i mieć mięśnie (tzw. kaloryfer , większy biceps itp)
Teraz opiszę co chciałbym z Waszą pomocą dokonać a później liczę na konstruktywne opinie (również na te co w tym planie jest źle)
Dodam również że nie mam możliwości korzystania z profesjonalnej siłowni lecz zwykłe ćwiczenia w domu.
Do dyspozycji mam jedynie Hantle (które przydadzą się do bicepsa):
2 x 5 kg (bez możliwości zmiany ciężaru)
2 x mały gryf (ok 1kg) oraz ciężarki (4 x 2kg, 4 x 1.25 kg, 4 x 1 kg --> więc ustawienie kombinacji na jeden gryf są różne)