Skocz do zawartości


Zdjęcie

Prośba o radę.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

Mef
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Prośba o radę.
Witam. Wpierw napiszę, że mam 20 lat, 177cm wzrostu i 87kg wagi.
Mój problem polega na kłopocie doboru suplementów czyli inaczej pisząc tabletek na pozbycie się tkanki tłuszczowej.
Jestem amatorem i nie bardzo wiem co jest dobre na "szybkie" pozbycie się tłuszczu, oczywiście nie wliczając diety.
Czy moglibyście mi podsunąć nazwy odpowiednich tabletek, które są sygnowane owym problemem?
Chodzi mi oczywiście o legalne tabletki, które można by dostać w sklepach z odżywkami/akcesoriami dla kulturystów.

Z góry dzięki, pozdrawiam.
  • 0

-US-
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1362 postów
  • Pomógł: 0
20
Neutralna
  • Płeć:Mężczyzna
  • Wzrost [cm]:173
  • Waga [kg]:82

Napisano Ponad rok temu

Re: Prośba o radę.
No wiec tak piszesz o diecie i suplach, ale gdzie tu jakaś rekreacja ruchowa ???
Mam na myśli jakieś aero. Same kalorie się nie spalą. Jeśli liczysz na efekt termogeniczny supli to się przeliczysz.
  • 0

 

 


Mef
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Prośba o radę.

No wiec tak piszesz o diecie i suplach, ale gdzie tu jakaś rekreacja ruchowa ???
Mam na myśli jakieś aero. Same kalorie się nie spalą. Jeśli liczysz na efekt termogeniczny supli to się przeliczysz.



Źle odebrałeś tego posta. Ćwiczenia prowadzę aktywnie. Bieganie 4 dni w tygodniu, na siłowni kładę nacisk na rzeczy wymagające dużego wysiłku, także nie chciałem tego po prostu pisać bo wydaje mi się to oczywiste przy diecie i przy chęci brania właśnie takich tabletek, które "przyśpieszają" spalanie tłuszczu.
Pytam się, bo chciałbym żeby te codzienne treningi były bardziej efektywne w spalaniu, niż przy "suchej" siłowni czy bieganiu.
  • 0

KAM

    Wujek

  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 3978 postów
  • Pomógł: 8
105
Bardzo Dobra