Skocz do zawartości


Zdjęcie

Co robić z taką sylwetką?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

Andreas22
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Co robić z taką sylwetką?
Cześć,
mam 20 lat, 178cm i 79kg, od czego zacząć w mojej sytuacji (gdzieś do posta dorzucam zdjęcia)? Nigdy nie chodziłem na siłownię, a przy okazji jestem studentem, więc wydatek na karnet to i tak będzie spore obciążenie finansowe dla mnie. Raczej nie znajdzie się nic więcej na specjalne diety czy trenerów. Da radę się obejść bez tego? W sensie czy dam radę sam coś zdziałać? Moim celem jest na początek pozbycie się brzucha i ogólna poprawa sylwetki. 
 
Jak na razie to od nowego roku wywaliłem z diety fastfoody, białe pieczywo, słodycze, masło, soki i trochę ograniczyłem %, ale bez siłowni się chyba nie obejdzie.
 
 

Załączone pliki

  • Załączony plik  s2.jpg   29,46 KB   0 Ilość pobrań
  • Załączony plik  s1.jpg   27,94 KB   0 Ilość pobrań

  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3342 postów
  • Pomógł: 97
253
Wyśmienita
  • Lokalizacja:Puławy
  • Płeć:Kobieta
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet, dieta LC, LCHF,
  • Staż [miesiące]:nadal coraz więcej
  • Klatka piersiowa [cm]:75
  • Pas [cm]:60
  • Udo [cm]:48
  • Waga [kg]:46

Napisano Ponad rok temu

Re: Co robić z taką sylwetką?
Witaj
Skoro siłownia to dla Ciebie koszt zawsze możesz ćwiczyć kalistenike u siebie w pokoju :)
Właśnie ja bym zadbała w większym stopniu o dietę niż jak o ćwiczenia.. Trzeba będzie zrzucić trochę balastu czyli redukcja czeka.

Użytkownik aniajlover edytował ten post Ponad rok temu

  • 1

„Be strong, u never know who you are inspiring”


Andreas22
  • Użytkownik
  • 3 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Co robić z taką sylwetką?

Dzięki za odpowiedź, w takim razie zajmę się redukcją. Na siłownię chyba i tak się zapiszę.


  • 0

aniajlover
  • Moderator
  • PipPipPipPip