Co na początek?
Napisano Ponad rok temu
Z dietą jest różnie i zastanawiałem się co robić na początek, ponieważ jestem w tym temacie zielony... Gainer, białko, kreatyna czy coś jeszcze innego?
17lat, 170cm 55kg.
Napisano Ponad rok temu
Na sam początek najlepiej dopilnować diety oraz planu treningowego bo skoro zaczynasz to nie ma mowy o potrzebie dodatkowego wsparcia . Zacznij od zwykłego kompleksu witamin.
Mój dziennik treningowy → NA CIELE SWYM HISTORIĘ MĄ PISZĘ
Napisano Ponad rok temu
Kompleks witamin, możesz też brać Bemass i wszystko będzie w porządku. To powinno wystarczyć dla początkujących.
Napisano Ponad rok temu
Dokładnie jak poprzednicy.. Nie ładuj hajsu na niepotrzebne rzeczy. Na początek wystarczy Ci dobra dieta + dobry trening. Witaminy możesz jak najbardziej suplementować.. Ogólnie witaminy powinien każdy suplementować w dzisiejszych czasach
„Be strong, u never know who you are inspiring”
Napisano Ponad rok temu
Najpierw ogarnij dietę, następnie trening i na koniec odżywki. W tym wieku ja bym jednak się wstrzymał ,sprawdził, co osiągniesz po 1 lub 2 latach i wtedy bym zainwestował w odpowiednie suplementy
Napisano Ponad rok temu
Dokładnie, nie ma co nie doceniać swojego organizmu już na samym początku. Pamiętaj, że gdy zaczynamy ćwiczyć to jest to nowość dla naszego układu mięśniowego i wówczas można uzyskać najlepsze efekty . Dlatego spokojnie, na suplementy przyjdzie jeszcze pora .
Napisano Ponad rok temu
Ewentualnie z małymi dawkami odżywek można zacząć.... ale wydaję mi się że przy twoim wzroście i masie, najlepszym rozwiązaniem będzie, podstawowe zbilansowane jedzenie.
Napisano Ponad rok temu
Pierwsze 3 miesiące naprawdę lepiej bazować na diecie i planie treningowym, organizm idealnie przygotuje się na działanie suplementów .
Napisano Ponad rok temu