Skocz do zawartości


Zdjęcie

Początkujący szukający pomocy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Azeliaz
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Początkujący szukający pomocy.

Witam. Mam 24 lata. Nie znam się na suplementach zawsze byłem do nich sceptycznie nastawiony ale od miesiąca na siłowni nic się nie zmienia.

Wzrost 172

Waga 70 KG

pas 88

brzuch 89 CM

 

Tutaj mam problem. Bardzo często i dużo jem po prostu co chwile jestem głodny, jeżeli są to warzywa owoce to jeszcze szybciej robię się głodny\. Nic na wadze ani w cm nie spada. Wszystko odkłada mi się na brzuch. Zaczynało od przodu brzucha teraz zaczyna wchodzić na "boczki" Pije tylko wódę niegazowaną. Staram się nie jeść fastfoodowy itp. Zastanawiałem się nad spalaczem tłuszczu. Potrzebuje czegoś bezpiecznego w miarę szybkiego. Jestem w stanie biegać więcej. Co do treningów na barki i ręcę mam to ograniczone ze względu na nawykowe skręcenie barków. ( Nie mogę przeciążyć ).

Zależy mi na płaskim brzuchu tylko to. Co proponujecie ?

 

Trening na siłowni to co 2 dzień bieżnia po około 45 min biegu. Potem z 3 ćwiczenia na brzuch. Brzuszki czy inne ćwiczenia na brzuch poprzez wykorzystanie maszyn.

Co 2 trening staram się dodać coś na biceps barki triceps itp


  • 0

BeBig
  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Pomógł: 7
12
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Początkujący szukający pomocy.

Na początek najlepiej FBW się spisze. Jak na swój wzrost to nie jesteś za grupy z tego co widzę po wadze.

Wylicz sobie swoje zapotrzebowanie kcal i odejmij od tego na początek 200. Pamiętaj, że jak się głodzisz, to tak na prawdę to jest jeszcze gorsze, bo organizm spowalnia z metabolizmem, wtedy też leci kortyzol i ogólnie organizm jest w stresie. Trzymaj miskę, trenuj i odpoczywaj bo to najważniejsze.

Co do supli, to na początek bym zrezygnował ze spalacza, dorzucisz go potem, wtedy kiedy już na pewno będzie stagnacja.