Skocz do zawartości

Zdjęcie

Jestem początkująca ;)

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

Swollow
  • Użytkownik
  • 1 postów
0
Neutralna

Napisano 2 tygodni temu

Jestem początkująca ;)
Część ;)
Polecono mi ta storrn więc postanowiłam napisać :)
Mam 18 lat i chcę schudnąć i troche wymodelować ciało. Mam 177 i ważę aktualnie 63kg a chce 57 i zmniejszyć obwód talii i ud w szczególności :)
Zapisałam się na siłownię gdyż skusił mnie różnorodne zajęcia (BHP, step, shape, zumba, stretching,body complex,TBC i wiele wiele innych). Nigdy nie byłam za maszynami wiec trzymam się tylko rowerków i bierzni. Może niedługo się przekonam :)
Chcę uczeszczac na tego typu zajęcia 3/4 razy w tygodniu max 5 :)
Staram się jeść mniej i zdrowo, piję duzk wody i staram się unikać słodyczy.
Moje pytanie brzmi czy jest to wystarczające? Czy ilość ćwiczeń jest dobra, za duża czy za mała?
Z góry dziękuję :)
  • 0

aniajlover
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 644 postów
42
Neutralna
  • Zainteresowania:Kulturystyka naturalna, fitness,body-building kobiet
  • Staż [miesiące]:1 rok
  • Wzrost [cm]:155
  • Biceps [cm] :31
  • Pas [cm]:66
  • Udo [cm]:53
  • Przysiad [kg]:35
  • Martwy ciąg [kg]:52,5
  • Waga [kg]:52

Napisano 2 tygodni temu

Re: Jestem początkująca ;)

Witaj

Bardzo fajnie, że chcesz coś zmienić :)

Wyeliminowanie słodyczy, jedzenie zdrowego jedzenia - to już jest duży krok do przodu! Organizm to wychwyci i na pewno będzie po takim czymś jakiś tam mały efekt ;) 

Co do treningu.. Taki rowerek, bierznia to może być dodatek, podstawą, PODSTAWĄ!!! powinien być trening siłowy moja droga :)

Pozdrawiam.

• 0

„Be strong, u never know who you are inspiring”

Abetalipoproteinemia
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 3937 postów
283
Wyśmienita
  • Staż [miesiące]:5 lat
  • Wzrost [cm]:168
  • Przysiad [kg]:80
  • Wyciskanie [kg]:65
  • Martwy ciąg [kg]:75
  • Waga [kg]:63

Napisano 2 tygodni temu

Re: Jestem początkująca ;)