Rozbudowa klatki piersiowej + brzucha.
Napisano Ponad rok temu
I tak zaczynając chciałbym powiedzieć ze dopiero zaczynam swoją przygodę z treningami i w chwili obecnej moja wiedza na ten temat jest praktycznie zerowa. Moim planem jest rozbudowa klatki piersiowej oraz wyrobienie mięśni brzucha dlatego też otworzyłem sobie plan treningowy na podstawie planu który tutaj znalazłem. Wygląda on tak :
A
1. Martwy ciąg 3-4s 10p
2. Wyciskanie stojąc 3-4s 10p
3. Rozpietki 3-4s 10p
B
1. Pająk 2-3s 20p
2. Sprężyna 2-3s 20p
3. Paczka 2-3s 20p
C
1. Przysiady 3-4s 10p
2. Wioslowanie 3-4s 10p
3. Dipsy 3-4s 10p
D
1. Crunch 2-3s 20p
2. Brzuszki z rotacja 2-3s 10p
3. Wspiecia górskie 2-3s 1min.
Jest to plan siłowy przeplatane z ćwiczeniami na brzuch jestem amatorem i wiem o tym doskonale ale wiem też ze tutaj są profesjonaliści i właśnie liczę na waszą pomoc! Jeżeli uważacie że plan jest do modyfikowania z powodu niezgodności następujących po kolei za sobą cwiczen to chętnie zobaczę propozycje wasze tylko poproszę jeszcze o wyjaśnienie dlaczego tak a nie inaczej powinno być.
I jeszcze jedno... nie przemawia za mną część C tego planu ale nie wiem czym zastąpić te 3 ćwiczenia... jakieś propozycje?
Napisano Ponad rok temu
Ćwiczyć powinno się całe ciało, zwłaszcza jeśli nie ma się przeciwwskazań zdrowotnych. Pamiętaj o treningu barków
Jeśli nie pomogłem bezpośrednio Tobie, ale uważasz, że moja wypowiedź może być pomocna dla innych użytkowników, to możesz postąpić podobnie.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Większości osób wydaje się tylko, że mają duże obwody ud.
Jeśli ktoś ma 111 cm w klacie, to powinien mieć też 40 cm w ramieniu, 60 cm w udzie, 40 cm w łydce.
Jeśli ktoś ma 120 cm w klacie, to powinien też mieć 43 cm w ramieniu, 65 cm w udzie, 43 cm w łydce.
Z resztą zobacz co napisałem pewnemu użytkownikowi tego forum, który twierdził, że nie musi trenować nóg na siłowni, bo regularnie biega:
http://forum-kultury...w/#entry1412025
Dalej uważasz, że masz duży obwód uda ??