Skocz do zawartości


Zdjęcie

Proszę o pomoc :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

zelo
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Proszę o pomoc :)

Witam wszystkim, jestem tu nowy, więc na początku się przedstawię. Mam na imie Karol, mam 20 lat.Na codzień pracuję jako spedytor międzynarodowy oraz jestem strażakiem. Moja przygoda z sportami siłowymi zaczęła się ok.2 lata temu.Jednakże opierała się na typowych ćwiczeniach w domu, miałem ławkę, hantle, sztangi, jednak to była czysta "amatorka". Ćwiczylem tak przez ok 2 lata z przerwami. Na początu mojej przygody ważyłem 81kg przy wzroście 175cm, chciałem coś zmienić dlatego zacząłem. Po roku było to już 71 kg, po następnym roku było to juz ok.68kg.Wtedy nie tylko ćwiczyłem siłowo w domu, biegałem, bardzo dużo biegałem, średnio po 15km, do tego dochodziły jakieś treningi cardio itp. Odziwo po mimo swojej spadającej wagi  byłem dosyć dobrze zbudowany, dobrze widoczne mięśnie, dobrze widoczny "kaloryfer". Mięśnie były dosyć ładne i było widać że ćwiczę. Niestety nadszedł brak motywacji i rok przerwy.Znowu wróciłem do wagi 80 kg.Miesiąc temu postanowiłem wrócić, jednak zapisałem się na profesjonalną siłownie. Ćwiczę 3 razy w tygodniu na siłowni i 2 dni w domu.Mój tydzień wygląda tak:

 

Poniedziałek-siłownia:

klata, kaptury

Wtorek-w domu:

Biceps, Brzuch

Dochodzi do tego trening na skakance(30 min) i trening na worku treningowych(30 min)

Środa-siłownia:

plecy, klata,triceps

Czwartek-w domu

Biceps, brzuch

Dochodzi do tego trening na skakance(30 min) i trening na worku treningowych(30 min)

Piątek-siłownia

Nogi

 

DO TEGO CODZIENNIE OK.300 POMPEK