Skocz do zawartości


Zdjęcie

Dieta CBC

#Dieta

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

Efrem
  • Użytkownik
  • 1 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Rok temu

Dieta CBC
 
Z góry przepraszam za dziwny tytuł - miał przyciągnąć uwagę :P
 
CBC ma w tym przypadku oznaczać "Całkowity Brak Czasu"
Otóż 4ty rok (prawdopodobnie na każdej) uczelni medycznej pozbawia życia osobistego.
Oznacza to że jedyne 2-3 ciepłe posiłki w tygodniu jakie zjadam to raczej McDonald's pomiędzy zajęciami. Czasem sobie robię obiad na 2 dni, ale zawsze go zjadam "na raz" jako 1wszy posiłek o ok 22:00. Po tym cholinergiczny wchodzi tak ostro, że zasypiam w 5 min. Nie zawsze nawet mam czas się umyć!;(
Nie żebym się żalił, po prostu chce delikatnie zasugerować, że nie potrzebuje komentarzy typu "no pain no gain", "Je*aj studia, zostań Tap Madl" czy podnoszące mi ciśnienie tak bardzo, że krew mi tryska z uszu ---> "jakby ci zależało to byś znalazł czas".
Szkoda bym przez nieregularne posiłki w fast food'ach stracił to nad czym pracowałem przez wakacje, dlatego...
 
Wpadłem na pomysł by zapożyczyć "Shake'i" obecne jako pierwsze śniadanie w dietach redukcyjnych i rozciągnąć go na większość dnia. W końcu zmiksowanie takiego to 2-3 min, a dobrze skomponowany dostarczył by mi tego co trzeba i tyle ile trzeba. Co więcej zniwelowało by to moje nieregularne odżywianie.
Potrzebuję jednak porady kogoś kto się zna na odżywianiu by mi powiedział czy ten pomysł jest w ogóle dobry, czy może bardzo zły nawet biorąc pod uwagę moją dotychczasową "dietę"...
Gdyby pomysł miał sens to wciąż jest wiele rzeczy które mnie martwią. Dla przykładu czy mogę się wzorować na shake'ach z tych pięcio-posiłkowych jadłospisów (zastanawiam się czy taki shake nie ma czasami więcej np. węgli z racji, że jest to pierwsze śniadanie i potrzeba więcej energii, a następne posiłki wyrównują dzienne zapotrzebowanie na inne składniki)
Wszystkie shake'i miały niektóre takie same składnik: woda/mleko, białko serwatkowe i płatki owsiane... Czy to jest niezmienna baza? od czego zależy to co do nich się dodaje (garść owoców, orzechy, masło orzechowe, banan)? Co by było najlepsze w mojej sytuacji? Jak składniki zastępować innymi by stały smak shake'a nie przyprawiał mnie o mdłości po kilku dniach. Czy białko serwatkowe wystarczy by pokryć moje zapotrzebowanie na białka czy jednak taka monotonia może być szkodliwa? Czy będę mógł go mieszać z energy drinkami(sugar free:P)? Kawa odpada, nienawidzę jej smaku, a bez kopa ciężko wstać na zajęcia na 06:00.
Na innych forach podają takie info, to ja też podam -> ~85kg 175cm 25lat mężczyzna. 

Wybaczcie mi ew. błędy/składnie. Piszę to w wolnej chwili która dziś wypada na ~2:00 w nocy.
 
Przepraszam za tak długaśny post z góry dziękuję za czas i odpowiedzi.

Użytkownik Efrem edytował ten post Rok temu

  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: #Dieta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook

10 następnych tematów

Plany treningowe i dietetyczne
 

Forum: 2002 : 2003 : 2004 : 2005 : 2006 : 2007 : 2008 : 2009 : 2010 : 2011 : 2012 : 2013 : 2014 : 2015 : 2016 : 2017 : 2018