Skocz do zawartości

Zdjęcie

Budowanie masy mieśniowej

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

cruzcampo
  • Użytkownik
  • 4 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Budowanie masy mieśniowej

Witam.Mam pytanie związane z budowa masy jestem początkujący mam 40 lat 175cm 85kg dobra kondycja fizyczna. W większości ćwiczę w domu wolnymi ciężarkami .Jak unikać tzw stagnacji mięśni co robić żeby mięśnie nie przyzwyczaiły się do ćwiczeń co robić żeby osiągać postęp w budowie masy mięśniowej .Czego robić lub czego nie robić aby był postęp.Cwiczę od około 3 miesięcy i widzę postęp ale to początek i wiem że łatwo popełnić błąd.Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.Pozdrawiam.

• 0

23Viper23
  • Moderator
  • PipPipPipPip
  • 6950 postów
443
Wyśmienita

Napisano Ponad rok temu

Re: Budowanie masy mieśniowej

Napewno potrzebnę są regularnę treningi, dobre odżywianie i czas na odpoczynek/regenerację .

Jeżeli plan treningowy nie przynosi już postępów to powinno się go zmienić.

Jakim treningiem aktualnie trenujesz i jak często?

• 0

TKWM

cruzcampo
  • Użytkownik
  • 4 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Napewno potrzebnę są regularnę treningi, dobre odżywianie i czas na odpoczynek/regenerację .

Jakim treningiem aktualnie trenujesz i jak częst

t

• 0

cruzcampo
  • Użytkownik
  • 4 postów
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Jakim treningiem aktualnie trenujesz i jak często?