Witam.Mam pytanie związane z budowa masy jestem początkujący mam 40 lat 175cm 85kg dobra kondycja fizyczna. W większości ćwiczę w domu wolnymi ciężarkami .Jak unikać tzw stagnacji mięśni co robić żeby mięśnie nie przyzwyczaiły się do ćwiczeń co robić żeby osiągać postęp w budowie masy mięśniowej .Czego robić lub czego nie robić aby był postęp.Cwiczę od około 3 miesięcy i widzę postęp ale to początek i wiem że łatwo popełnić błąd.Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.Pozdrawiam.
Budowanie masy mieśniowej
Napisano Ponad rok temu
Napewno potrzebnę są regularnę treningi, dobre odżywianie i czas na odpoczynek/regenerację .
Jeżeli plan treningowy nie przynosi już postępów to powinno się go zmienić.
Jakim treningiem aktualnie trenujesz i jak często?
TKWM
Napisano Ponad rok temu
Napewno potrzebnę są regularnę treningi, dobre odżywianie i czas na odpoczynek/regenerację .
Jakim treningiem aktualnie trenujesz i jak częst
t
Napisano Ponad rok temu
Jakim treningiem aktualnie trenujesz i jak często?