Skocz do zawartości


Zdjęcie

"Dieta" na mase


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

gooyhooy
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

"Dieta" na mase
Witajcie!
 
Wiek: 21 lat
Wzrost: 187 cm
Waga: 66 kg
 
Aktualnie jestem studentem a moje zajęcia trwają od rana do wieczora (poważnie :-)) z przerwą na obiad. Jak widzicie jestem bardzo szczupły i chcę trochę przytyć. Nie mówię tutaj o dużej masie mięśniowej i super rzeźbie - po prostu chcę nabyć trochę tych kilogramów. Problemów ze swoją wagą nie mam ale wiecie - trzeba jakoś wyglądać, miałbym większą samoocenę. Na razie nie mam czasu chodzić na siłownię ale zmieni się to pewnie w 2 połowie roku. Do tego czasu chciałem właśnie przytyć. 
Mój plan jest taki: 
 
1 posiłek 06:20 
płatki owsiane: 100 g 
mleko 2%: 250 ml 
jogurt owocowy
 
2 posiłek: 12:30 
300g piersi z kurczaka
100g ryżu
 
3 posiłek dopiero koło 20:00 
2 bułki pszenne 
masło 
szynka/pasztet 
pomidor 
2 jajka na twardo z majonezem
jogurt owocowy
 
Po każdym posiłku ok. 50g TREC MASS XXL z 250 ml mleka. Poza tym w ciągu dnia, w przerwach między zajęciami na pewno coś zjem - gotowa kanapka, baton lub coś mniej zdrowego typu hotdog. Czy takie odżywianie pomoże mi przybrać na wadze?

  • 0

Grammatikk

Grammatikk
  • Zabanowany(a)
  • PipPipPipPip
  • 19491 postów
  • Pomógł: 223
  • Lokalizacja:Kraków
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:https://www.facebook.com/mateusz.pawlak.5473
  • Staż [miesiące]:Sam już nie wiem dłuuugi jest ;)
  • Wzrost [cm]:193
  • Pas [cm]:85
  • Wyciskanie [kg]:Na zerwanej klacie nie nawyciskam...
  • Martwy ciąg [kg]:Nie wykonuję tego ćwiczenia
  • Waga [kg]:98,5

Napisano Ponad rok temu

Re: "Dieta" na mase

Witaj.... zacząłeś oczywiście od końca czyli od zakupu suplementów. Nie masz czasu 3x w tygodniu iść na godzinę na trening? Jakim cudem?