Skocz do zawartości


Zdjęcie

Fizjologia przygotowania kondycyjnego w aikido


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
78 odpowiedzi w tym temacie

budo_voivod
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1723 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Silicon Valley

Napisano Ponad rok temu

Fizjologia przygotowania kondycyjnego w aikido
Interesuje mnie to zagadnienie, a ponieważ sam jestem amatorem, pytam (głównie) zawodowców. Szczególnie zaś interesuje mnie, czy i jak odmienność rodzaju obciążenia treningowego przekłada się na spoosoby poprawiania szeroko rozumianej kondycji, wytrzymałości, wydolności...

PS. Nie musze dodawać zapewne, że z góry dziękuję za "komentarze" szerokiej loży szyderców... :evil:
  • 0

budo_prorock
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2145 postów
  • Pomógł: 0
1
Neutralna
  • Lokalizacja:Dania

Napisano Ponad rok temu

Re: Fizjologia przygotowania kondycyjnego w aikido

czy i jak odmienność rodzaju obciążenia treningowego przekłada się na spoosoby poprawiania szeroko rozumianej kondycji, wytrzymałości, wydolności

Przeformułuj. Mój parser wylatuje w kosmos już na próbie określenia granic pytania "czy i jak odmienność X przekłada się na spoosoby Y".
  • 0

budo_voivod
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1723 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Silicon Valley

Napisano Ponad rok temu

Re: Fizjologia przygotowania kondycyjnego w aikido
Treningi aikido, takie np. podczas obozów, powiedzmy 6 godzin dziennie, wymagaja niezłej kondycji oraz szybkiej regeneracji. Jednocześnie wysiłek, obciążenia treningowe są kompletnie różne od pływania synchronicznego, maratonu czy piłki nożnej...
  • 0

budo_chemik
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 863 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano Ponad rok temu

Re: Fizjologia przygotowania kondycyjnego w aikido