Na co się zapisać?
Napisano Ponad rok temu
z góry dzięki .
ps - jestem początkujący chodziłem z 2 lata temu na judo przez około 2 tyg a na akrobatyke z 4 lata temu przez pół roku .
Napisano Ponad rok temu
temat do zamknięcia, a autor niech zajrzy tu:
http://budo.net.pl/v...t=15757&start=0
Napisano Ponad rok temu
jak ktoś mnie zdenerwuje żebym go pokonał czy coś ale samoobrona też ma być tylko głównie chcę skupić się na walce 1vs1 i kilku na jednego a i chciałbym także nauczyć się walczyć jak coś jest pod ręką np kij i nauczyć się strzelać.
ze względu na ten fragment wnioskuję, że zaczynasz trudny okres dorastania- doradzam psychologa dziecięcegoi więcej przytulania od rodziców bo z takimi celami szybko wyrośnie z ciebie niezły freak...
Napisano Ponad rok temu
Dar był wyjątkowo miły...
Prawda? Mi się wydaje, że starzeje się chłopak
Napisano Ponad rok temu
Dar był wyjątkowo miły...
Prawda? Mi się wydaje, że starzeje się chłopak
fakt robi sie z niego pierdoła ( czytaj miły dziadunio) ;-)
mam nadzieję, , że Dar mnie nie zastrzeli za to, ze go zdenerwowałem- jak zrobiłby ten 14- to latek
Napisano Ponad rok temu
osobiście jeżeli ja miałbym więcej czasu, pieniędzy to zapasy+ bjj + muai thai
Napisano Ponad rok temu
co do mojej opini to mogę ci doradzić liznąć trochę parteru, zapisać się na bjj, skoro trenowałeś judo to masz pojęcie o obaleniach co dobrze skomponuje się z bjj(obowiazkowo bo znaleźć się na ziemi przy szarpaninie jest łatwo) plus duży nacisk na stójkę muai thai albo kick boxing
osobiście jeżeli ja miałbym więcej czasu, pieniędzy to zapasy+ bjj + muai thai
:roll: ...on trenował judo 2 lata temu przez 2 tygodnie...( miał wtedy 12 lat, a moze mniej) więc na pewno ma "pojęcie o obaleniach"
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Też jestem młody
Napisano Ponad rok temu