Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kubotan - pytanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

budo_jet
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2606 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Kubotan - pytanie
Witam. Mam zamiar zamówić w najbliższym czasie kubotan/yawarę i nosić w celach samoobrony. Nie znam się jednak na sprzęcie taktycznym stąd moje pytanie: Co sądzicie o poniższych dwóch kubotanach, który lepszy? Końcówka tępa czy lekko zaostrzona?

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

[link widoczny dla zalogowanych Użytkowników]

Aha, mam oczywiście nadzieję, że nigdy nie zajdzie potrzeba użycia, ale w razie czego, jak wyglądają konsekwencje prawne i w jakie miejsca najbezpieczniej takim urządzeniem uderzać aby powstrzymać agresora, a nie doprowadzić do czyjegoś poważnego lub/i trwałego uszczerbku na zdrowiu? Jak rozumiem samo posiadanie jest w Polsce legalne?

Pozdrawiam
  • 0

budo_dzey
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2486 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:z grzbietu wielblada
  • Zainteresowania:JJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Kubotan - pytanie

Końcówka tępa czy lekko zaostrzona?

tepa lepsza - szpiczasta mozesz zrobic wieksza krzywde

Aha, mam oczywiście nadzieję, że nigdy nie zajdzie potrzeba użycia, ale w razie czego, jak wyglądają konsekwencje prawne

uzycie niebezpiecznego narzedzia jesli sad potraktuje to jako bojke, a nie obrone konieczna

i w jakie miejsca najbezpieczniej takim urządzeniem uderzać aby powstrzymać agresora, a nie doprowadzić do czyjegoś poważnego lub/i trwałego uszczerbku na zdrowiu? Jak rozumiem samo posiadanie jest w Polsce legalne?

tak - jest legalne

w jakie miejsca? wszystkie poza glowa - najlepiej np przedramie (brak trwalych uszkodzen, a jak gosc nie bedzie mogl zacisnac reki to malo ci bedzie mogl zrobic), zebra (wielki bol, ale tez mozliwosc ich zlamania, a to wtedy moze kwalfikowac sprawe na scigana z urzedu)..
  • 0

budo_kriss
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip