Podkrążone oczy.
Napisano Ponad rok temu
Czy można jakoś się tego pozbyć? Słyszałem od paru lekarzy że "taka już uroda" i nic z tym nie da się zrobić. :twisted:
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
+1Ja słyszałem, że silnie podkrążone oczy mogą iść w parze z problemami z nerkami.
jak masz permanentnie worki pod oczami, to nie jest to normalne.
Napisano Ponad rok temu
Ja słyszałem, że silnie podkrążone oczy mogą iść w parze z problemami z nerkami. Nie wiem na ile to prawda, ale można by zapytać jakiegoś fachowca.
Bullshit. Ja mam dosyc mocne worki pod oczami od.....szkoły podstawowej. Wiec wychodzi +/- 20 lat. Sugerujesz ze przez ten caly czas mialem/mam problemy z nerkami? Jakos nei zauwazylem tych problemow
Napisano Ponad rok temu
Nie wiem czy z nerkami, nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że jakaś przyczyna musi być. Może to niedobory jakichś składników w diecie?Sugerujesz ze przez ten caly czas mialem/mam problemy z nerkami? Jakos nei zauwazylem tych problemow
Napisano Ponad rok temu
Słusznie.jakaś przyczyna musi być.Sugerujesz ze przez ten caly czas mialem/mam problemy z nerkami? Jakos nei zauwazylem tych problemow
W medycynie ludzi nie dzieli się na zdrowych i chorych, tylko na niezdiagnozowanych i zdiagnozowanych.
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu
Napisano Ponad rok temu