Skocz do zawartości


Zdjęcie

Trening- pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

fuller
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Trening- pomocy
Witam. Mam prośbę, no więc jestem kompletnie zielony w tym temacie a zależy mi na wyrzeźbieniu troszkę mięśni. Problem polega na tym, że do tego potrzeba systematyczności, a ja trenując piłkę nożna i majac codziennie trening nie zawsze mam ochote zostawac na silowni i cos tam szponcic.
Interesuja mnie takie partie ciala jak rece, brzuch, klata. Wiec moze jestescie w stanie zaproponowac mi jakies cwiczenia ktore mozna wykonywac w domu, interesowałyby mnie rowniez powtórzenia.
Druga kwestia to taka ze miałem złamaną rekę, i nastąpił zanik mięśni. Sa moze jakies specjalne cw na odbudowe?. Pewne nasuwa Ci sie pytanie a gdzie rehabilitacja?. Otoz nie miala ona za zadanie odbudowanie mięsnia, aczkolwiek jakas poprawa po niej byla. Zadaniem jej bylo wyprostowanie reki.
Po trzecie nie obrazilbym sie gdybyscie zaproponowali jakis plan na schudniecie. Muszę schudnac ze 2 kg :)
  • 0

KAM

    Wujek

  • Ekspert
  • PipPipPipPip
  • 3978 postów
  • Pomógł: 8
105
Bardzo Dobra
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [miesiące]:Płynę od 2008

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening- pomocy
Jaki masz sprzęt?Potrzebna Ci jest dieta, ale jak zaczniesz ćwiczyć to raczej nie schudniesz 2 kg chyba że zaczniesz jeść tyle co by kot napłakał :)
  • 0

fuller
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna

Napisano Ponad rok temu

Re: Trening- pomocy

Jaki masz sprzęt?Potrzebna Ci jest dieta, ale jak zaczniesz ćwiczyć to raczej nie schudniesz 2 kg chyba że zaczniesz jeść tyle co by kot napłakał :)




mam hantle i drążek. W sumie jak juz byscie cos polecili to od czasu do czasu bym zostal na tej silce.
  • 0



Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Ikona FaceBook