Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wszystko o pływaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

budo_itosu
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3089 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Lokalizacja:Leszno
  • Zainteresowania:Karate

Napisano Ponad rok temu

Wszystko o pływaniu
jestem laikiem jesli chodzi o plywanie ale chcialbym to zmienic

temat dotyczy wszystkiego o plywaniu
technika, wasze osiagniecia, rekordy, jak sie uczyc, ile plywacie, jak trenujecie i tak dalej

mysle ze bylby to ciekawy temat dla wszystkich ktorzy sa zainteresowani plywaniem jak i tych ktorzy chca sie dowiedziec wiecej na ten temat

zapraszam do dyskusji

ja osobiscie musze poprawic technike zeby moc plywac na wiekszych dystansach (za szybko sie mecze)
podczas plywania trace za duzo energii na niepotrzebne ruchy

jak to jest u was :?:
  • 0

budo_perun srogi
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1077 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna
  • Zainteresowania:BJJ

Napisano Ponad rok temu

Re: Wszystko o pływaniu
ja sie na basen zapisalem w 6 klasie podstawowki, przedtem umialem unosic sie na wodzie, krauelm z zanurzeniem twarzy i oddychaniem na dwa nie potrafilem (zaznaczam ze nie mialem zadnego instruktora)
i nauczylem sie sam plywac najpierw kraulem a potem innymi stylami, najbardziej dumny jestem z mojego delfina :D
nim sie najbardziej na basenie kozaczy

potem po roku takiego chodzenia przestalem, lecz nadal plywam calkiem niezle, a z o wiecej nieraz lepiej od kolesi ktorzy na basen chodza regularnie a nwet codziennie ( a to co wczesniej ja chodzilem w 6 klasie to bylo raz w tygodniu)

a wiec reasumujac moim zdaniem wystarczy chec i zapal, a samemu mozna nauczyc sie plywac, a to ze szybko sie meczysz to kwestia nieobycia z woda, tak jak ze wszystkim, jezeli robisz cos pierwszy raz cialo nie wykonuje optymalnych ruchow, jendka po pewnym czasie to sie zmieni

pzdr
  • 0

budo_sos
  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 5566 postów
  • Pomógł: 0
0
Neutralna